Prekės ženklo pristatymo šventė vyko vaikų drabužių, aksesuarų ir žaislų parduotuvėje „Little goose“. Į prieš daugiau nei mėnesį Vilniuje, „Ogmios mieste“ duris atvėrusį butiką atvyko laidų vedėja Indrė Stonkuvienė, vizažistė Sofio Gelašvili, vaikų darželio įkūrėja Irūna Puzaraitė-Žvagulienė, atlikėja Anžela Adamovič-Gečienė, Lietuvoje gyvenanti etiopė Eskedar Maštavičienė, tinklaraštininkė Sotera Šveikauskaitė, verslininkė Laura Mazalienė.
Renginyje kalbinta I.Stonkuvienė pasakojo, kad visuomet stengiasi palaikyti lietuviškos mados kūrėjus. Nors yra reta viešnia renginiuose, šį kartą iš pagarbos kūrėjai atvyko susipažinti su nauju prekės ženklu. Žinoma moteris neslėpė – ji labai mėgsta puošti savo vaikus.
Tiesa, dukra Cecilija jau yra tokio amžiaus, kad pati gali spręsti, ką norėtų rengtis. Mergaitė dažniausiai išsirenka sau drabužius iš derinių, kuriuos iš ryto paruošia mama. Taip pat, Indrė stengiasi neprieštarauti ir suaugusiems atrodytų neįprastiems vaikų norams. Jei dukra norės karštą vasaros dieną avėti botus – ji tą tikrai leis daryti.
„Vaikų mados kūrėjai žino – tėvai vaikams nieko negaili. Aš taip pat ne išimtis. Stengiuosi labai palaikyti lietuvišką madą. Neseniai buvome atostogose ir daugybės pagyrų sulaukė Cecilijos vilkėta suknelė. Visi klausė, iš kur ji. Su pasididžiavimu sakiau, kad tai pagaminta Lietuvoje“, – kalbėjo I. Stonkuvienė.
I.Puzaraitė-Žvagulienė juokėsi, kad dukrai Barborai ir sūnui Bernardui niekada negaili pinigų. Moteriai patinka pirkti vaikams žaislus, o atsispirti unikaliems drabužiams iš butikų yra beveik neįmanoma.
„Seneliai Žvaguliai iš gastrolių po Europą ar Ameriką visuomet atveža daug lauktuvių. Todėl aš galiu save šiek tiek pristabdyti – neturėčiau kur dėti tiek daiktų“, – pasakojo I.Puzaraitė-Žvagulienė.
Nuosavam vaikų darželiui vadovaujanti žinoma moteris sako, kad lietuviai negaili finansų vaikų drabužiams. I.Puzaraitė-Žvagulienė pastebi, kad tėvai, kurie patys neatsispiria gražiems drabužiams, vaikus mėgsta rengti neiššaukiančiais, minimalistinio stiliaus drabužiais. Svarbiau – audinys, kokybiškas pasiuvimas, dailus modelis.
„Drabužiai, kuriuos šiandien išvydau, man labai patinka. Jie paprasti, tačiau neprasti, atrodo labai stilingai. Man labai svarbu praktiškumas, drabužis turi gerai valytis. Žinoma, butikuose vaikų drabužiai nėra pigūs. Tačiau esant svarbioms progoms, galima išleisti šiek tiek daugiau“, – teigė I.Puzaraitė-Žvagulienė.
V.Ribinskaitė tikisi pelnyti tėvų ir jų vaikų širdis jaukiomis spalvomis ir minimalizmą propaguojančiais drabužių modeliais. Daug dėmesio renginyje susilaukė ir prekės ženklo pavadinimas.
Du sūnus auginanti kūrėja neslepia, kad jai visada patiko vardas Matilda. Jis reiškia kovotoja, nešančia savyje didelę jėgą ir viską žinanti. V.Ribinskaitė nevadina savęs dizainere, o labiau žmogumi, visą gyvenimą dirbančiu mados pasaulyje.
„Pati esu mama, todėl norėjau, kad drabužiai būtų kokybiški, funkcionalūs ir kainos negąsdintų. Kurdama drabužius išreiškiu savo požiūrį į pasaulį. Asortimente – reikalingiausi daiktai į vaikų drabužinę. Jie skirti dėvėti kiekvieną dieną: darželį, lauką ar būrelį.
„Matilda Knows“ išskirtinumas – švarus skandinaviškas, detalėmis neperkrautas minimalizmas, natūralios medžiagos, išskirtinė audinio kokybė. Mano nuomone, būtent minimalizme slypi savotiška elegancija, ja nenusivils nei mama, nei tėtis. Šie drabužiai tiks ir į kiemą, ir į teatrą. Spalvos: juoda, tamsiai mėlyna, rožinė, žalia, mėlyna, raudona, smėlio ir pilka“, – pasakoja kūrėja.