Žinomos merginos tapo mados performanso dalimi – pristatė švarkelius drąsioms ir pasitikinčioms savimi

Dainininkės Viktorija Vaičaitė ir Ingrida Kazlauskaitė bei stilistė Viktorija Šaulytė, pakviestos į vakarą Kaune nė nenumanė tapsiančios mados performanso dalimi. Iš anksto nieko apie tai nenutuokusioms žinomoms merginoms smagų pokštą iškrėtė jų bičiulė, tapytoja ir visažistė Gintė Ramutytė.
Ingrida Kazlauskaitė, Viktorija Šaulytė, Viktorija Vaičaitė
Ingrida Kazlauskaitė, Viktorija Šaulytė, Viktorija Vaičaitė / Loretos Kondratės nuotr.

Skambat uždegančiai saksofonisto Juozo Kuraičio muzikai renginio vedėjas Dainius Martinaitis pakvietė garsųjį trio į sceną – dviem Viktorijoms bei Ingridai patikėta publikai pristatyti naujausius tapybos G.Ramutytės kūrinius, papuošusius džinsinius švarkelius.

Netikėtai modeliais tapusios merginos paveikslais dekoruotus drabužius matavosi tiesiog scenoje – jais dalinosi, keitėsi, apžiūrinėjo. Stebint performanso dalyves nė iš tolo nebuvo galima įtarti, kad jos ne tik ne repetavo prieš renginį, bet ir apie laukiantį pasirodymą nieko nežinojo.

Loretos Kondratės nuotr./Ingrida Kazlauskaitė, Viktorija Šaulytė, Viktorija Vaičaitė, Gintė Ramutytė
Loretos Kondratės nuotr./Ingrida Kazlauskaitė, Viktorija Šaulytė, Viktorija Vaičaitė, Gintė Ramutytė

„Visada buvau susijusi su įvairiomis meno formomis ir viduje nuolat kirba noras kurti. Tapytą tekstilę vertinu kaip paveikslą, kurį žmogus gali dėvėti. O kadangi mane visada žavėjo būtent moderniosios meno formos, ši mintis man ir šmaikšti, ir miela vienu metu.

Nors tapyba dažniausiai atsiduria ant švarkų nugaros, tačiau ją dėvinčiųjų veiduose visada matau drąsą ir pasitikėjimą savimi. Iš tikrųjų tokioms asmenybėms ir skirti šie švarkai“, – sakė G.Ramutytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis