„Žiūrim, ką turim“: Svetlanos Proninos sumušimo versija ir Irmos Jurgelevičiūtės bylos vingiai

Antradienį laidoje „Žiūrim, ką turim“ bus narpliojamas šviežiausias pramogų pasaulio skandalas – advokatės Svetlanos Proninos užpuolimas. Laidos žurnalistams pavyko gauti įrodymų, kurie atskleidžia tikrąsias gruodžio 10-osios nakties muštynių sostinės naktiniame klube detales.
Irma Jurgelevičiūtė
Irma Jurgelevičiūtė / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Į laidos kūrybinę grupę šeštadienį kreipėsi liudininkas, savo akimis matęs visą skandalingą incidentą, kai buvo sužalota ekscentriškoji advokatė. Gali būti, kad tai, kas privertė stebėtis ir sunerimti visą pramogų verslo pasaulį, buvo tik provokacija.

„Egidijus Dragūnas metė stiklinę į didžėją, tačiau S.Pronina buvo užpulta ir sužalota vienos panelės. Mergina, apdraskiusi advokatei veidą, buvo sulaikyta apsaugos“, – audringos nakties detales dėstė liudininkas.

Taip pat laidoje – dar niekur neskelbtos Irmos Jurgelevičiūtės vagysčių bylos aplinkybės. Laidos kūrybinę grupę pasiekė informacija, kad įrašas, kuriame nufilmuotos dainininkės vagystės, teisme gali būti pripažintas netinkamu, nes jame nesimato I.Jurgelevičiūtės veido.

„Žiūrim, ką turim“ žurnalistų interviu su dainininkės advokatu Vytautu Sirvydžiu atskleidžia dar negirdėtų šio skandalo detalių. Jokio įrašo V.Sirvydis iki šiol nėra matęs, nors kaip advokatas turi teisę susipažinti su visa bylos medžiaga.

Byla, sukrėtusi visą Lietuvą ir pretenduojanti laimėti metų skandalo titulą, stringa. Kodėl šioje byloje nepadedamas taškas, jei prokurorų rankose iš tiesų yra vaizdo įrašas, įrodantis I.Jurgelevičiūtės kaltę? Kas meluoja – I.Jurgelevičiūtės advokatas ar prokuroras? Visą tiesą padės atskleisti žymus tarologas Leopoldas Malinauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis