Žlugus agentūrai „Voyage-Voyage“ kelionių laida „Bus visko“ iš eterio nedings

Žinia apie agentūros „Voyage-Voyage“ žlugimą privertė sunerimti ne tik keliones planuojančius turistus, bet ir vienos internetinės televizijos žiūrovus. Agentūra buvo laidos „Visko bus“, pasakojančios apie Gintarės Gurevičiūtės, Simonos Albavičiūtės ir Silvos Rindzevičiūtės nuotykius Filipinų saloje, rėmėja.
Gintarė Gurevičiūtė, Simona Albavičiūtė ir Silva Rindzevičiūtė
Gintarė Gurevičiūtė, Simona Albavičiūtė ir Silva Rindzevičiūtė / LNK nuotr.
LNK nuotr./Gintarė Gurevičiūtė, Simona Albavičiūtė ir Silva Rindzevičiūtė
LNK nuotr./Gintarė Gurevičiūtė, Simona Albavičiūtė ir Silva Rindzevičiūtė

LNK atstovas spaudai Gediminas Malaškevičius patikino, kad televizijos žiūrovams laida „Visko bus“ ir toliau bus rodoma.

„Buvome numatę penkias laidas. Liko parodyti paskutinę seriją. Kadangi šis šou buvo vienas populiariausių, svarstome apie laidos tęsinį. „Voyage-Voyage“ žlugimas neužkerta kelio tolimesniam laidos transliavimui, buvo deramasi ir su kitomis kelionių agentūromis“, – Žmonės.lt sakė jis.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Voyage-Voyage“ direktorius Darius Tolušis: „Mane paliko skęsti vieną“

Ar likusioje penktoje laidoje bus rodoma agentūros „Voyage-Voyage“ reklama? 

„Voyage-Voyage“ buvo tik rėmėjas, nesakome, kad reikia su jais keliauti. Pagal sutartį baigsime vykdyti savo įsipareigojimus“, – sakė G.Malaškevičius.

LNK nuotr./Gintarė Gurevičiūtė, Simona Albavičiūtė ir Silva Rindzevičiūtė
LNK nuotr./Gintarė Gurevičiūtė, Simona Albavičiūtė ir Silva Rindzevičiūtė

Televizijos atstovas G.Malaškevičius užsiminė neatmetantis galimybės, jog tolimesnės laidos bus filmuojamos kitose šalyse.

Pasak jo, tikėtina, kad žiūrovams ir toliau bus rodomi merginų nuotykiai. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų