Žurnalo „Ji“ trisdešimtmečiui – netikėta viršelio istorija

Spalį žurnalo „Ji“ logotipe auksu tviska skaičius 30 – būtent tiek metų žurnalui sukanka šį mėnesį. Lygiai prieš trisdešimtmetį spalio viduryje pasirodęs pirmasis leidinys buvo vos 16 puslapių. Šiandien jis net keturis kartus storesnis.
Žurnalui „Ji“ – trisdešimt metų
Žurnalui „Ji“ – trisdešimt metų
Temos: 2 Spauda Ji

Šio ypatingo numerio viršelį puošia Elona Žalaitė-Klos – moteris, 1994 metais pasirinkta pirmojo žurnalo „Ji“ viršeliui. Tais laikais ypač populiarią manekenę dabar nebuvo taip lengva surasti. Šiuo metu ji gyvena visai kitokį gyvenimą dviejose šalyse. Tad žurnalas kviečia skaityti interviu, grąžinantį mus į laikus prieš 30 metų ir patenkinantį smalsumą, kaip pirmojo žurnalo veidas gyvena šiandien.

„Nedaug lietuviškų žurnalų išlaiko ilgų metų išbandymą. Nepaprastai džiaugiamės, kad ir šiandien turime būrį ištikimų skaitytojų bei prenumeratorių. Kiekvieną savaitę stengiamės, kad į jų rankas patektų įvairiapusiškas žurnalo turinys – naudingas ir prasmingas, pamaitinantis protą ir praturtinantis jausmus“, – džiaugiasi žurnalo „Ji“ vyr. redaktorė Viltė Drūlienė.

Žurnalas „Ji“ visą spalio mėnesį švenčia gimtadienį ir savo skaitytojus pasitinka su staigmenomis bei dovanomis. Šios savaitės numeryje skaitytojai ras populiariausius trisdešimtmečio receptus, specialų spalvų horoskopą, šventinį testą bei vertingas dovanas. Taip pat prenumeratorių laukia išskirtinis pasiūlymas – užsisakę žurnalą 12 mėnesių gaus vertingą kosmetikos RASA rinkinį dovanų. Prenumeratos pasiūlymu galite pasinaudoti čia.

Žurnalas „Ji“ priklauso lietuviško kapitalo „15min grupei“, kuri taip pat valdo portalą 15min, radijo stotis „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „M-1 dance“, „Laluna“, žurnalus „Žmonės“, „Legendos“, naujienų agentūrą BNS, reklamos agentūrą „Reklamos ekspertai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis