„Žvaigždžių duetai“ projekto mediumą šventė iki keturių ryto (nuotraukos)

„Manęs laukia audringa naktis su Baiba, bet, deja, žiūrovai to nepamatys“, – duodamas interviu apie projekto mediumo vakarėlį, sakė humoro nestokojantis verslininkas Marius Gelažnikas.
Jeanas Claude‘as su grupės „69 danguje“ merginomis
Jeanas Claude‘as su grupės „69 danguje“ merginomis / LNK nuotr.
LNK nuotr. /„Žvaigždžių duetų“ projekto mediumo vakarėlis
„Žvaigždžių duetų“ projekto mediumo vakarėlis

Kas vyko naktį, žiūrovai tikrai neišvys, bet kameros buvo įjungtos, kai svečiai rinkosi į specialiai jiems uždarytą vandens pramogų centrą Trakuose. Pikantiškas reportažas bus rodomas šio šeštadienio „Žvaigždžių duetų“ laidoje.

10 laidų, 100 dainų, 250 kostiumų, 200 tūkstančių žiūrovų skambučių -  įpusėjusių populiariausių muzikinių „Žvaigždžių duetų“ statistika išties įspūdinga. Įrašę 10-ąją laidą, kuri bus transliuojama šį šeštadienį, „Žvaigždžių duetai“ šventė projekto mediumą, o vakarėlio būta tikrai audringo.

Visi projekto dalyviai sušoko į vieną jakuzzi, o Marius Gelažnikas pasiūlė itin seksualų žaidimą: po vandeniu ratu keistis maudymosi kostiumėliais. 

LNK nuotr. /„Žvaigždžių duetų“ projekto mediumo vakarėlis
E.Jackaitė ir M.Gelažnikas

Patį atviriausią savo gyvenime interviu „Žvaigždžių duetų“ kūrybinei grupei davė Natalija Zvonkė ir Vitalijus Cololo. Natalija kalbėjo darydama Cololo gundantį masažą po pirties.

Projekto merginos, jau susipažinusios su Jeano Claude‘o vokaliniais sugebėjimais, tyrinėjo sporto trenerio raumenų ypatumus.  Gražuolį, pasirodžiusį baseine, merginos pasitiko audringomis ovacijomis.

Eglė Jackaitė, pavyzdinga mama, į vakarėlį atsivežė savo sūnelį, kurį prižiūrėti norėjo visos kolegės. 

Vakarėlyje dainos skambėjo iki ketvirtos ryto.

Mediumo šventė „Žvaigždžių duetuose“ – šeštadienį 18 val. per LNK.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis