Nors „Corteo“ žiūrovai liaupsina dėl sudėtingų akrobatinių numerių gausos, M.Schaubas tikina, kad pagrindinis dėmesys šou tenka Maurui – klounui, kurio gyvenimas artėja prie pabaigos. „Jis arba įsivaizduoja savo laidotuves, arba svajoja apie jas, arba jose iš tikrųjų yra, – nuspręsti pačiam žiūrovui palieka M.Schaubas. – „Corteo“ yra Mauro gyvenimo paradas, jo gyvenimo šventė cirke. Kartu tai ir tarsi odė visam cirkui, cirko menui. Tai viena priežasčių, kodėl ir tarp šou akrobatinių numerių galima išvysti „Cirque du Soleil“ patobulintus sudėtingiausius, gražiausius ir populiariausius cirko numerius.“
Pasirodymą sudaro 16 atskirų akrobatinių numerių, kurie atskleidžia tam tikrus Mauro gyvenimo etapus, pavyzdžiui, vaikystę iliustruoja vaikų įvaizdžiu pasidabinę akrobatai, demonstruojantys sudėtingus šuoliukus ant batutą primenančios lovos. „Šis numeris žaismingas ir žiūrovui asocijuojasi su vaikystės šėlionėmis. Kitas numeris pasakoja apie Mauro praeities meiles. Tai pavojingas numeris dideliame aukštyje ant krištolinių sietynų“, – pasakoja M.Schaubas.
Muzikos direktorius R.Hewettas pabrėžia, kad kiekvieną numerį papildo eklektiškos gyvai atliekamos melodijos. Garso takelis labai įvairus – nuo flamenko iki liaudies muzikos, net tango ritmų.
„Gyvai groti nėra lengva užduotis, kadangi pasirodymo metu tik kelis kartus naudojami įrašai. Beveik visas garso takelis kiekvieną kartą trupės muzikantų atliekamas gyvai. Jie turi nuolat akylai stebėti, kas vyksta scenoje, ką daro akrobatai ir preciziškai prisitaikyti prie ne visada lengvai nuspėjamų jų veiksmų, – pasakoja R.Hewettas. – Esu tas žmogus, kuris turi nuspręsti, ką ir kada groti, užduoti muzikinį toną. Dažnai būna, kad tenka pratęsti melodiją, nes matau, kad akrobatams reikia šiek tiek daugiau laiko pasiruošti arba, priešingai, reikia paskubėti, nes jie kažką praleido.“
Šis šou nuo kitų „Cirque du Soleil“ pasirodymų gana stipriai skiriasi ir savo kostiumais bei artistų makiažu. Nors ir kostiumai, ir artistų makiažas yra ne mažiau įspūdingi, įdomūs ir patrauklūs, jie gerokai realistiškesni. M.Schaubas sako, kad tai, kaip ir viskas, ką daro „Cirque du Soleil“, yra kruopščiai apgalvota „Corteo“ dalis.
„Scenoje matomi realistiškesni artistai, jų emocijos auditorijai leidžia geriau įsijausti į prieš akis vykstančią ir dramą, ir komediją. Žiūrovams lengviau susitapatinti su artistais“, – įsitikinęs M.Schaubas.
Tai yra yra vienas iš ankstyvesnių „Cirque du Soleil“ kūrinių, pasauliui pristatytas dar 2005 m. Kiek ilgiau nei dešimtmetį jis buvo rodomas didžiojoje palapinėje, o 2018 m. šou buvo pritaikytas pasirodymams arenose ir pradėjo savo naują kelionę. „Didžiulės sėkmės didžiojoje palapinėje sulaukęs šou buvo pritaikytas arenoms, kad trupė su juo galėtų apkeliauti daugiau miestų ir jį galėtų pamatyti dar daugiau žmonių“, – sako M.Schaubas ir džiaugiasi, kad keičiant šou formatą pavyko išlaikyti tam tikrus didžiosios palapinės elementus.
Nors iš pirmo žvilgsnio „Corteo“ siužetinė linija gali pasirodyti sudėtinga, sunki ir liūdna, tačiau iš tiesų yra labai linksmas šou. „Pasirodymo metu mes būname labai arti publikos, todėl puikiai girdime jos reakcijas. Nuolat girdžiu ir regiu arenoje netoli manęs sėdinčių vaikų emocijas, kurios rodo, kad ne tik tėvams, bet ir vaikams iš tiesų patinka tai, ką jie mato scenoje“, – tikina R.Hewettas.