2023 02 17

25-metį švenčiančios grupės „Man-go“ premjera: daina – apie meilę, nuo kurios nereikia bėgti

„Neišeiki“ – naujasis „Man-go“ kūrinys, pasirodęs po ilgos pertraukos. Iki tol grupė pristatė paskutinę naujieną – dainą „Gal kada“ – prieš pusantrų metų.
„Man-go“
„Man-go“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Šiemet „Man-go“ švenčia 25-ąjį savo gimtadienį, todėl ketina nudžiuginti gerbėjus dar ne viena nauja daina.

Romantiškas ir lyriškas kūrinys „Neišeiki“, grupės narių manymu, pretenduoja papildyti „auksinę“ hitų kolekciją. Šiai dainai, kurią sukūrė ilgametis „Man-go“ muzikinis prodiuseris Žilvinas Liulys, ilgai ieškota tinkamiausios formos.

„Aranžuotės autorius – M.A.M.A. metų autorius Paulius Jasiūnas. Iš pradžių atrodė, kad „Neišeiki“ turėtų būti greitesnio tempo kūrinys. Tačiau vėliau vieningai sutarėme, kad ši daina – ne šokiams, prasmingas tekstas, intonacija geriausiai skamba pasirinkus lyrišką ritmą“, – sako grupės narės.

„Man-go“ merginos neslepia, kad šiuo kūriniu išliko ištikimos savo muzikiniam stiliui ir santykių, meilės tematikai, kuriuos atpažįsta ir vertina grupės gerbėjai.

„Tema – ta pati, tačiau pasikeitė mūsų pačių požiūris: šiandien kiekviena iš mūsų supranta meilę kitaip. Tai nebėra tik skraidantys drugeliai pilve, deginanti aistra.

Su gyvenimiška patirtimi ir metais kiekvienas suprantame, kad meilė susideda ne tik iš geismo, bet ir iš pagarbos, pasitikėjimo, rūpinimosi vienas kitu, įsiklausymo, švelnumo, dėmesio, pokalbių, bendrų interesų... Sudedamųjų dalių – daug, todėl labai svarbu, kad du žmonės abu suvoktų atsakomybę už savo ir mylimojo jausmus bei jų puoselėjimą“, – sako „Man-go“.

Jų teigimu, tik tokia meilė nepraeina ir nesibaigia: „Trenkti durimis ir išeiti – lengviausia, atverti vienas kitam širdį, sielą ir sąmonę – daug sudėtingiau, bet prasmingiau... Nuo tokios meilės nereikia bėgti.“

Išgirskite:

VIDEO: MAN-GO - Neišeiki

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis