„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2011 07 15

„30 Seconds to Mars“ gerbėjų klubas „Lithuanian Echelon“ rengs neįprastas akcijas

Pasklidus žiniai apie lapkričio 3 d. Vilniaus „Siemens“ arenoje įvyksiantį roko grupės „30 Seconds to Mars“ koncertą, jų pasaulinio gerbėjų tinklo „Echelon“ nariai Lietuvoje ruošiasi įvairioms neįprastoms grupę populiarinančioms akcijoms didžiuosiuose šalies miestuose.
Grafiti Vilniuje, kuriame pavaizduotas „30 Seconds to Mars“ vokalistas
Grafiti Vilniuje, kuriame pavaizduotas „30 Seconds to Mars“ vokalistas / „Lithuanian Echelon“ nuotr.

„Artimiausiu metu Šiauliuose, Kaune ir Vilniuje organizuosime „Lithuanian Echelon“ judėjimo narių susitikimus, miestuose klijuosime „30 Seconds to Mars“ simbolizuojančius plakatus. Taip pat darysime tokias akcijas, kuomet visi drauge atitinkamai sustodami formuosime gyvą jų simbolį – trikampį, taip vadinamą triadą“, – artimiausius planus atskleidžia „Lithuanian Echelon“ narė, daugelio akcijų iniciatorė ir organizatorė Lina Ožeraitytė. 

Vos pasklidus žiniai apie Vilniuje įvyksiantį „30 Seconds to Mars“ koncertą, grupelė grupės fanų internetinėje erdvėje skelbė „30 Seconds to Mars“ ar jos lyderį Jaredą Leto šlovinančius komentarus bei Vilniaus miestą papuošė plakatais, vaizduojančiais naujausią grupės simbolį – trikampį.

„30 Seconds to Mars“ turi išskirtinį ir labai stiprų gerbėjų būrį – tai tarsi savotiškas kultas. Visame pasaulyje įprasta, jog pasirodžius naujausiam grupės singlui ar kompaktinei plokštelei jų gerbėjai visur klijuoja pačių pagamintus grupės simboliką vaizduojančius plakatus, lipdukus, dalina skrajutes. Tokias iniciatyvas aktyviai palaiko ir skatina grupės nariai“, – situaciją komentuoja vienos iš garsiausių šiuo metu pasaulyje roko grupių koncertą Lietuvoje organizuojančios bendrovės „SEVEN Live“ generalinis direktorius Juras Vėželis.

„Mes iš „30 Seconds to Mars“ kas savaitę gauname laiškus, kuriuose ne tik naujausia informacija, susijusi su grupe ir jos veikla, bet ir įvairios siūlomos akcijos ir iniciatyvos. Dažniausiai jie siunčia įvairius sukurtus plakatus, kuriuose atsispausdinę, mes galėtume platinti mieste. Pavyzdžiui, ši savaitė yra paskelbta „Night of the hunter“ savaitė, kurios metu mes esame kviečiami filmuoti filmukus ir siųsti jiems. Taip galime laimėti susitikimą su grupe“, – pasakoja L.Ožeraitytė.

Iš koncerto organizatorių Lietuvoje sužinoję apie aktyvius šalies gerbėjų veiksmus, „30 Seconds to Mars“ nariai savo gerbėjams Lietuvoje atsiuntė video sveikinimą bei asmeniškai pakvietė juos atvykti į rudenį vyksiantį savo koncertą.

„Milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčios roko grupės pasirodymo Lietuvoje jau laukia per 3000 bilietus į koncertą įsigijusių gerbėjų. Nors koncertas bus tik rudens viduryje ir šiuo metu daugelis yra susirūpinę vasaros atostogomis, susidomėjimas „30 Seconds to Mars“ – didžiulis“, – sako J.Vėželis.

Sparčiai populiarėjantys „30 Seconds to Mars“ grupės vaikinai rengia koncertus ne tik didžiausiuose Amerikos, bet ir Europos miestuose, garsiausiuose muzikos festivaliuose, kur į stadionus ir arenas jų paklausyti kiekvieną kartą susirenka keliasdešimt tūkstančių gerbėjų. Birželio 21 dieną vaikinai surengė savo pirmąjį koncertą Estijoje, kur „30 Seconds to Mars“ audringomis ovacijos pasitiko per 12 tūkst. gerbėjų minia, jų tarpe buvo nemažai gerbėjų ir iš Lietuvos.

„Jie nerealūs. Koncertas taip pat įspūdingiausias iš visų mano matytų. Jie sugeba sukurti tokią energetiką ir paskleisti tokią nuotaiką, jog visi susirinkę pamiršta viską pasaulyje. Tos kelios valandos, klausantis jų muzikos ir dainuojant kartu su Jaredu Leto bei daugiatūkstantine fanų minia, manau, išties prilygsta kelionei į Marsą“, – teigė „30 Seconds to Mars“ koncertą Taline stebėjusi lietuvė Ieva.

„30 Seconds to Mars“ vaikinų trijulė savitą gerbėjų kultą, vadinamą „Echelon“ arba „The Mars army“, laiko tikrąją dovana bei vertybe, todėl nuolat aktyviai su jais komunikuoja, įtraukia į grupės veiklą. Pavyzdžiui, naujausiame jų albume „This is war“ esančioje dainoje „Closer to the edge“ skamba ne tik užburiantis Jaredo Leto vokalas, bet ir drauge su juo dainuojančios šimtatūkstantinės fanų minios balsas.

„Man iš tikro nėra svarbu, kad mane prisimintų, tačiau, jei jau yra toks klausimas, norėčiau, kad mus, kaip grupę, prisimintų dėl bendruomenės, kurią mes suvienijome visame pasaulyje, dėl mūsų gerbėjų, bei to ypatingo ryšio, kuris mus su jais sieja“, – atsakydamas į vieno iš gerbėjų užduotą klausimą (dėl ko tu norėtum, kad jus, kaip grupę, prisimintų po to, kai jūsų nebebus?) teigė „30 Seconds to Mars“ lyderis Jared‘as Leto.

„Lithuanian Echelon“ veikia jau 5-erius metus ir turi daug aktyvių narių didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Pasak L.Ožeraitytės, aktyviausi šiauliečiai, kauniečiai, vilniečiai ir alytiškiai.

„30 Seconds to Mars“ koncertą Vilniuje organizuoja didžiausiai šalyje pramogų verslo kompanijų grupei „SEVEN Entertainment“, vienijančiai įvairiose pramogų srityse pirmaujančias Lietuvos bendroves, kurios užsiima arenų valdymu, renginių organizavimu ir bilietų platinimu, priklausanti bendrovė „SEVEN Live“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“