Agnė Buškevičiūtė pristato sau nebūdingą dainą „Let Me Out“: „Tai maža pergalė mano kelyje“

Atlikėja ir muzikos kūrėja Agnė Buškevičiūtė klausytojams pristato naujausią savo singlą – „Let Me Out“ (liet. „Paleisk mane“). Kaip pati atlikėja sako: nesinorėjo parašyti dar vienos dainos apie tai kaip visada išlikti stipriai ir herojiškai įveikinėti gyvenimo sunkumus. Atlikėjos manymu ši daina suveikė kaip terapija – paleidus emocijas pasidarė lengviau, o tas lengvumas atnešė netikėtų posūkių kūrybiniame kelyje.
Agnė Buškevičiūtė
Agnė Buškevičiūtė / Deimantės Rudžinskaitės nuotr.

Daina gimusi iš nepatogių jausmų ir iššūkiai įrašų studijoje
„Dainą rašiau su keliais kūrėjais iš Norvegijos. Pirmiausia gimė muzikinė dalis kuri ir padiktavo kūrinio nuotaiką. Skambesys buvo tamsesnis nei įprastai mano kūryboje, o ir pati tuo metu nesijaučiau labai pozityvi. Jau kuris laikas gyvenau su slegiančia emocine būsena kai atrodo, kad viskas slysta iš rankų ir net dangus nebegirdi tavo maldų. Nesinorėjo parašyti dar vienos dainos apie tai kaip visada išlikti stipriai ir herojiškai įveikinėti gyvenimo sunkumus. Norėjosi tiesiog išrėkti tai būsenai į veidą, kad ji paleistų iš savo gniaužtų. Taip ir gimė „Let Me Out“ dainos tekstas ir panašu, kad paleidus šią emociją, atėjo palengvėjimas.“

Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė
Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė

„Prieš pat rašymo sesiją vienas prodiuseris pasakė, kad dainuodama klasikiniu vokalu visada liksiu nišinė ir mano kūrybai gali būti sunkiau pasiekti platesnę auditoriją. Mane nustebino toks kategoriškumas, bet tuo pačiu paskatino pabandyti patyrinėti kitas vokalines spalvas. Be galo esu dėkinga dainos bendraautoriui Ola Frøyen, kuris ištraukė mane iš to „aš nesugebėsiu“ kiauto. Pamatęs, kad turiu sunkumu persiorientuoti iš klasikinio vokalo, jis pasakė man: „Gerai, dabar padainuokime!“ ir abu pradėjome šamaniškai rėkauti. Kas buvo šalia mūsų, sėdėjo nuleidę galvas bandydami nuslėpti šypsenas. Buvo tikrai linksma, bet tai mane kaip reikiant pralaužė ir suteikė naujų spalvų kurių net neįtariau turinti!“ – juokiasi atlikėja.

Agnė Buškevičiūtė – „Let Me Out“:

VIDEO: Agnė Buškevičiūtė - Let Me Out (Official Lyric Video)

Mažos pergalės vedančios į kino/serialų/žaidimų muzikos rinką
„Daina buvo seniai paruošta, tik laukė ypatingos progos būti išleista ir ji galiausiai atėjo. Džiaugiuosi, kad pirmą kartą dainą išleidžiu ne kaip nepriklausoma atlikėja, o su Sync agentūra – „ATOM Music Audio“, kuri bendradarbiauja su „Walt Disney Studios“, „Sony Pictures Entertainment“, „HBO“, „Netflix“ ir kitais. Tai maža pergalė mano muzikiniam kely, nes nuo karjeros pradžios su savo kūryba visada tikslingai judėjau link kino/serialų/žaidimų muzikos ir ne vieną kartą ieškojau galimybių bendradarbiauti su Sync agentūromis, siųsdavau savo dainas. Tai negarantuoja, kad kažkas iš didžiųjų kanalų ar studijų pradės šią dainą naudoti savo filmuose, bet atsidurti agentūros kataloge yra pradžia einant į tikslą. Tik niekada nebūčiau pagalvojusi (žinant, jog kuriu ir epic/cinematic muziką), kad pirmoji daina kuri patiks Sync agentūrai bus tokia kaip „Let Me Out“, nes ji visiškai kitokia lyginant su ankstesniais mano darbais, bet mane tikrai džiugina tokie malonūs netikėtumai. Visgi eksperimentai nuvedė teisinga linkme!“ – džiaugiasi Agnė.

Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė
Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė

Dainos vizualas ir paslėpti simboliai

„Šiame dainos vizuale nusprendėme naudoti senas nuotraukas iš mano kambario. Jis kaip simbolis perteikia tą įstrigimo jausmą, kai diena iš dienos esi tam pačiam kambaryje ir jau beveik išmokai visus tapetų raštus atmintinai, bet pabėgti iš jo negali. Lyg savotiška švilpiko diena, tik ji vyksta tavo viduje ir viskas ko labiausiai nori – nustoti taip jaustis ir vėl pradėti gyventi atvira širdimi.“ – užbaigia Agnė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis