Arno Švilpausko premjera „Jei rytojaus nebebus“: daina skirta visiems, išgyvenantiems skyrybas

Arnas Švilpauskas savo gerbėjams pristato dar vieną autorinę dainą „Jei rytojaus nebebus“. Pavadinimas asocijuojasi su kažko gražaus baigtimi bei liūdnomis mintimis, tačiau neapsigaukite: tai daina apie išsiskyrimą, kurioje nėra nei vienos minorinės natos.
Arnas Švilpauskas
Arnas Švilpauskas / Asmeninio archyvo nuotr.

„Jei rytojaus nebebus – tai kūrinys apie nelaimingą išsiskyrimą, kai mylimas žmogus, priėmęs sprendimą skirtis, nebesužinos, kas gi bus rytoj, nes judviejų santykiuose rytojaus paprasčiausiai nebeliks“, – dainos mintį atskleidžia žinomas vyras.

Stop kadras/Arnas Švilpauskas
Stop kadras/Arnas Švilpauskas

„Daina skirta visiems, kurie šiuo metu išgyvena skyrybas, ar jau liko vieni. Ir, kas įdomu, kai atrodo, kad skyrybos – vienintelė išeitis, dažnai paaiškėja, kad be to žmogaus labai neįdomu gyventi“, – įsitikinęs Arnas.

VIDEO: ARNAS ŠVILPAUSKAS- JEI RYTOJAUS NEBEBUS (2024 premjera)

Tai jau antroji daina žinomo atlikėjo repertuare, kuriai muziką ir žodžius sukūrė grupės „Žemaitukai“ narys Linas Vaitkevičius. Dainos aranžuotę darė Arvydas Martinėnas – Vudis, o vaizdo klipą sukūrė, nufilmavo ir sumontavo Arno kolega Valdas Kabutavičius.

Stop kadras/Arnas Švilpauskas
Stop kadras/Arnas Švilpauskas

„Ši daina – tarsi pavasario šauklys, kviečiantis į mano pirmąjį koncertą Drevernos uoste balandžio 26-ą dieną“, – atskleidžia Arnas, kviesdamas koncerto metu pasiklausyti ne tik naujausios dainos, bet ir jau pamėgtų atlikėjo kūrinių, tuo pačiu scenoje sutikti ir Arno bičiulius: Ireną Starošaitę, Paulių Stalionį, parašiusį ne vieną tekstą Arno atliekamoms dainoms, Katažiną, „Grupę 2“ ir Anatolijų Oleiniką. „Užkursim tikrą vakarėlį!“, – pažada Arnas, kviesdamas pasiklausyti ir įvertinti jo naujausią dainą „Jei rytojaus nebebus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis