Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 04 24

Avril Lavigne dainos „Hello Kitty“ vaizdo klipas sumaišytas su žemėmis ir išvadintas rasistiniu

Kanadiečių atlikėja Avril Lavigne (29 m.) pristatė naujausią savo dainos „Hello Kitty“ vaizdo klipą. Tik kažin ar ji tikėjosi, kad sulauks tokios didžiulės kritikos lavinos – tiek daina, tiek pats klipas sumaišyti su žemėmis ir net išvadinti rasistiniais, rašo „Us Weekly“.
Avril Lavigne dainos „Hello Kitty“ vaizdo klipe
Avril Lavigne dainos „Hello Kitty“ vaizdo klipe / Kadras iš „Youtube“
Temos: 1 Avril Lavigne

Naująjį Avril Lavigne vaizdo klipą peržiūrėję žmonės liko apstulbę – į akis krito neskoningas keksiukais dekoruotas atlikėjos sijonas, erzino per daug kompiuterizuotas garsas bei absoliučiai lėkšti dainos žodžiai ir klipo siužetas, o kai kuriems japonų kultūros mylėtojams ir jos atstovams šis klipas pasirodė dar ir įžeidžiantis.

Vos pasirodžius vaizdo klipui internete pasipylė kritikos lavina ir dainininkei kliuvo net nuo gerbėjų. Nors klipe Avril Lavigne bandė atrodyti žaisminga, tačiau žiūrovai šios žinutės nesuprato – ji jiems pasirodė netaktiška.

„Nesu tikras, ar šitas Avril Lavigne klipas yra pasibaisėtinas, rasistinis ar pasibaisėtinai rasistinis“, – rašė vienas komentatorius. Jam antrino ir atlikėjos gerbėja Rachel Zarrell: „Vaje, Avril, tai tiesiog pati blogiausia muzika, kurią esu girdėjusi. Ir dar tau reikėjo klipą padaryti rasistinį. Kodėl“. Kitas komentatorius Ryanas Brinson rasistiškumo problemos neįžvelgė, bet vis tiek negailėjo kandžių žodžių dainininkei: „Žmonės neturėtų pykti ant Avril dėl (nelabai) rasistinio vaizdo klipo. Jie turėtų pykti todėl, kad tokia niekam tikusi daina apskritai buvo sukurta.“

VIDEO: Avril Lavigne dainos „Hello Kitty“ vaizdo klipas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?