2018 03 06

Beatrich ką tik pristatyta nauja daina „Everything You Say” – jau tarp populiariausių

M.A.M.A 2017 apdovanojimuose metų daina paskelbtas Beatrich superhitas „Superstar“ jau turi stiprų konkurentą: prieš kelias dienas atlikėja pristatė naują savo dainą „Everything You Say“ kartu su vaizdo klipu. Per dieną jį pasižiūri apie 100 tūkstančių žmonių, ir populiarumas tik auga.
Beatrich
Beatrich / EYS Artwork nuotr.

Savaitgalį vykusiuose Beatrich koncertuose naująją dainą „Everything You Say“ publika jau dainavo mintinai. Akivaizdu, kad tai – dar vienas geras hitas iš atlikėjos asmeninės muzikos dėžutės.

„Ši daina gimė visiškai taip pat, kaip ir kitos: toje pačioje studijoje, ant to paties mėlyno foteliuko. Ją įrašėme ir kitą dieną išvykome į Italiją. Išsinuomota mašina naktį važiavome italų autostradomis ir klausėmės ką tik iškeptos „Everything You Say“. Buvo labai geras vaibas, ir jis išliko, – pasakoja Beatrich. Šita daina asocijuojasi su mano pačios gyvenimu. Tai lyg gražus taisyklių apėjimas. Kai kas nors bando ką nors nurodinėti, reikia ramiai į tai reaguoti, nuleisti galvą, apsisukti ir toliau viską daryti savaip. Galbūt ši daina netgi skirta man pačiai – kaip priminimas, kad nebūtina viską daryti taip, kaip liepia taisyklės, kad gautųsi kažkas gero.“

Sausį didžiausiame metų muzikos renginyje – M.A.M.A apdovanojimuose Beatrich pelnė statulėlę ne tik už geriausią kūrinį, bet ir už įspūdingiausią proveržį. Ne vienas tuomet pirmą kartą gyvai išvydo simpatišką jauną merginą, kuri ant raudonojo kilimo važinėjasi riedučiais, smokingais pasipuošusiųjų apsuptyje renkasi sportinį įvaizdį, o sakydama padėkos kalbą prisipažįsta, kad net kavos užsisakydama tris kartus suklysta, kur jau ten sklandi ir šmaikšti kalba daugiatūkstantinei auditorijai... Toks jos nuoširdumas ir daug jaunystės vėjo plaukuose negali nežavėti.

„Aš ne dėl to dirbu – ne dėl šlovės, ne dėl kažko, kad galėčiau pasipūsti. Man tai neįdomu. Man labai patinka daryti tai, ką darau, ir tiek. Darbas studijoje, klipų užkulisiai, akimirkos, kai užlipi ant scenos ir gali visiškai pasileisti plaukus... Man tai teikia didžiausią džiaugsmą. Labai smagu, kad yra žmonių, kuriems patinka mano muzika, kurie klausosi. Išvis purtausi tų visų žodžių, kurie susiję su populiarumu. Svarbiausia – pats darbo procesas ir tai, kad mano muzika turi galimybę pasiekti žmonių ausis“, – sako Beatrich.

Nors populiarumas nėra jos kasdienio žodyno terminas, visgi atlikėjai tenka ištarti „wow“, kai mato statistiką: pastarasis hitas „Superstar“ turi 10 milijonų peržiūrų „Youtube“ ir yra grojamausia 2017-ųjų daina radijo stotyse ir internetinėse platformose. „Spotify“ platformoje visos Beatrich dainos perklausytos virš 28 milijonų kartų.

Ką tik pasirodžiusi daina „Everything You Say“ internete renka po 100 tūkstančių perklausų per dieną, o praėjusį šeštadienį vykusiuose dviejuose Beatrich koncertuose klubinėtojai jau dainavo šį kūrinį kartu iš visų plaučių, šokinėdami iki lubų.

Naujajai dainai buvo nufilmuotas ir vaizdo klipas, kuriame Beatrich – tokia pati kaip kasdien, o ją supa kitų interesų gyvenime turinčios bendraamžės.

„Ir anksčiau, ieškodami lokacijos dainos „Superstar“ vaizdo klipo filmavimui, ir dabar – nusprendę filmuoti „Everything You Say“ klipą, ieškojome tokios vietos, kuri pasauliui galėtų parodyti naują ir šviežią Lietuvos veidą, o „Vytautas Spa“ mums pasirodė puikiai tai atspindintis. Tos merginos, kurios filmavosi su manimi yra labai labai fainos. Jos taip pat šoko su manimi per M.A.M.A apdovanojimus ir kelis kitus koncertus. Tokių mergaičių dar reikia gerai paieškoti. Tik klipe jos pamaivos, dėl kontrasto“, – šypsosi Beatrich.

Naujausią jos klipą „Everything You Say“ galite pamatyti čia:

VIDEO: Beatrich - Everything You Say

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis