Taip atrodė filmavimo aikštelė, kurioje „Beissoul & Einius“ kartu su vienu talentingiausių jaunosios kartos režisieriumi Justu Ramanausku vaizdo filmo pavidalu įamžino naująjį dueto singlą „Lion“.
Ši daina – iš trečiojo būsimo albumo #asecretcontract („A Secret Contract“). Joje praslysta mintis apie tai, kad laiko nedaug, būtų nuostabu jo užsisakyti paštu ir tuomet jį kurti tokį, kokio nori – gražų, skaidrų, laimingą, stilingą, be kasdienio niurzgėjimo.
Kodėl vienas ateivis vaizdo klipe primena kūdikio besilaukiančią moterį? Ši informacija klausytojams bus atskleista vėliau. Kol kas ir taip pilna netikėtų detalių.
Vaizdo klipui pagaminta įspūdinga 3 metrų aukščio ir 2 metrų pločio kapsulė, kuri šviečia. Kai visos detalės vaizdo klipe užima žadą, klausytojas nokautuojamas dar ir kostiumais. Jie pagaminti iš stiklo!
Tai Beissoul sumanymas, pagaliau jis nebeslepia, kad kostiumai – ne tik jo sumanymai, bet ir jo rankų darbo. Šįkart ant specialaus audinio atlikėjas keletą savaičių lipdė aštrias stiklo ruošinio daleles.
Kostiumų net neįmanoma apsirengti pačiam – reikia pagalbininkų.
„Filmavimų metu kraujuodavau tikrąja to žodžio prasme lyg Jėzus. Tačiau tai ne kančios kraujas, o kai kitaip tiesiog nebegali“, – sako Beissoul.
Amerikiečių meno, kultūros bei technologijų žurnalo „VICE MAGAZINE“ redaktorius lietuviškojo dueto stilių apibūdino kaip itin intriguojantį bei pasižymintį unikalia estetika.
Beissoul negali paaiškinti, kaip sumanė kostiumus kurti iš stiklo – tiesiog kurį laiką ši medžiaga stovėjo akyse. Jam idėjos šauna ir rankose glamžant saldainio popierėlį.
Nors šiek tiek susipažinę su „Beissoul & Einius“ kūryba jau žino, kad duetas kas kartą nustebins elegantišku, skoningu, stilingu elektroninės muzikos flirtu su emocijomis.
Ko gero, ateivių tema vaizdo klipe neatsitiktinė, ateiviais iš kitos planetos dueto nariai buvo vadinami nuo pat savo susikūrimo pradžios. Beissoul – tai tamsiaodžio siela baltojo kūne, stiliaus ikona. Soul stiliaus vokalą virtuoziškai valdantis dainininkas žaismingai, bet tuo pačiu ir giliai, prasmingai maišo jų su elektronine muzika. Visa tai vainikuoja energinga, išskirtinė choreografija.
Vaizdo klipo pasirodymas – dar vienas brandus dueto žingsnis šių metų kūryboje. „Beissoul & Einius“ laikas buvo itin vaisingas. Praėjusią vasarą jie grojo pagrindiniuose festivaliuose Lietuvoje, be viso to jiems ošė Ukrainos ir kitų užsienio šalių festivalių publika.
Vaizdo klipą kūręs režisierius Justinas Ramanauskas – vienas iš nedaugelio, įminusių „Beissoul & Einius“ sėkmės paslaptį, nes pats savo akimis matė, su kokiu pasitikėjimu, kruopštumu ir poreikiu aukščiausiai kokybei dueto nariai neria į darbą.
„Vaizdo klipo idėja trenkė tarsi žaibas. Klipas – tarsi olimpinė sprinto rungtis. Pats bėgimas įvyksta labai greitai ir aiškiai, bet mes nematome, kiek laiko sportininkas praleidžia kiekvieną dieną treniruodamasis. Tai tos nematomos treniruotės ir yra idėjos gryninimas. Po to lieka pats sprintas – sudėti viską į vietas. Jei tikėjotės romantiško atsakymo – jo nėra“, – juokėsi režisierius Justinas Ramanauskas.
Jam teko užduotis ypatingą dėmesį skirti detalėms, juk „Beissoul & Einius“ duetui svarbu ne tik muzika, bet ir stilius.
„Mados aspektas puikiai išryškėja pačioje istorijoje. Kadangi šis klipas yra tarsi švarus startas pradedant kurti tam tikrą „B & E“ vizualų klipų pasaulį, jame pateikiama dueto išvaizdos, stiliaus formulė. Mados „B & E“ vizualiuose darbuose bus vis daugiau. Šis klipas – tarsi atsispyrimo taškas“, – intrigavo Justinas Ramanauskas.