Didžiulį publikos susidomėjimą, be abejo, lemia Philipo Glasso, kaip vieno ryškiausių Amerikos muzikos minimalistų, šlovė bei magiškas, įtraukiantis jo muzikos skambesys, kurį daugelis žino iš gausybės muzikos įrašų, kino filmų ir pan.
Baigiantis paskutiniams bilietams ir reaguojant į didelį publikos susidomėjimą Philipo Glasso koncertu Vilniuje, renginio organizatoriai šiuo metu bando rasti galimybių padidinti sėdimų vietų skaičių ir įvesti bent šiek tiek papildomų bilietų.
Socialiniuose tinkluose pasižvalgius, kokia publika labiausiai domisi šiuo koncertu, paaiškėjo, kad aktyviausi Philipo Glasso gerbėjai – tai žmonės, susiję su reklamos verslu, kino industrija, mados pasaulio atstovai, dizaineriai, vizualiųjų menų kūrėjai, teatralai, o taip pat ir žmonės iš skaitmeninių ar kitų moderniųjų technologijų sričių. Kai kurie jų ne tik dalijasi informacija apie Glasso koncertą, bet ir giriasi įsigiję bilietus į šį renginį...
Los Andžele įvykusiame Philipo Glasso koncerte bilietų kainos buvo nuo nuo 196 iki 1400 litų.
O juk bilietų kainos į šios muzikos legendos koncertą Vilniuje tikrai nemažos – brangiausi siekia 354 litų, lietuviškais mastais tai nėra mažai. Tačiau šiais interneto laikais nesunku sužinoti, kad kitose šalyse bilietų kainos į Philipo Glasso koncertus dar didesnės, o kai kuriuose pasaulio miestuose jos itin aukštos. Pavyzdžiui, neseniai Los Andžele įvykusiame Philipo Glasso ir jo ansamblio koncerte bilietų kainos buvo nuo 77 iki 550 JAV dolerių, t. y., nuo 196 iki 1400 litų pagal dabartinį valiutų kursą. Į rugsėjo 9 d. koncertą Brukline (Niujorke) paskutiniai likę bilietai kainuoja 310–363 JAV dolerių, t. y., 790–925 litų. Taigi, aukštos bilietų kainos pasaulio publikai nėra kliūtis lankytis Philipo Glasso koncertuose.
Philipo Glasso ir „The Philip Glass Ensemble“ koncertas Vilniuje yra vienintelis muzikos įžymybės pasirodymas Rytų Europoje ir Baltijos šalyse, kuriuo jis pradės šių metų koncertinį turą Europoje. Koncerto programoje – patys populiariausi ir publikos labiausiai laukiami Glasso kūriniai, atnešę jam pasaulinę šlovę: muzika iš kino filmo „Koyaanisqatsi“ („Gyvenimas be pusiausvyros“), kultinėmis tapusių operų „Einstein on the Beach“ („Einšteinas paplūdimyje“), „The Photographer“ („Fotografas“), albumo „Glassworks“, ciklo „Music in Twelve Parts“ („Dvylikos dalių muzika“) ir kt.