Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 28

„Biplan“: „Atėjo laikas „Meilei“

Radijo stotyse ir interneto grotuvuose – nauja grupės „Biplan“ daina „Meilė“. Dar pavasarį prekyboje pasirodys ir kompaktinė plokštelė tokiu pačiu pavadinimu. Į šį EP albumą bus sudėtos pastaruosius kelerius metus radijo stotyse skambėjusios „Biplan“ dainos ir jų remiksai.
Grupė „Biplan“
Grupė „Biplan“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Pasak muzikantų, idėja naujausiai jų dainai gimė dar prieš kelerius metus, tačiau ji gulėjo stalčiuje ir laukė savo eilės. „Kiekvienai dainai turi ateiti laikas pasirodyti viešumoje“, – sakė grupės vokalistas Maksas Melmanas. „Pajutome, kad dabar atėjo laikas „Meilei“.

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad šis kūrinys yra bendrų grupės pastangų rezultatas – Seržas Grėjus parašė muziką, Olegas Aleksejevas sukūrė tekstą, o Maksas Melmanas – priedainį. „Meilė“ dar nė karto neskambėjo koncerte, tačiau jau balandžio mėnesį grupė šią dainą ketina įtraukti į savo koncertinę programą. Pasak muzikantų, naujoji daina ir pasirodysiantis EP bus tarsi taškas, voko užklijavimas šiame kūrybiniame grupės etape.

„Praėjusią savaitę paskelbę kūrinį internete, sulaukėme klausimų – ar tai daina apie laimingą meilę ar nelaimingą? Šią dainą reikėtų matuotis kaip drabužį – pritaikyti savo jausmams ir gyvenimui“, – sakė Maksas Melmanas.

Ar nebijojo muzikantai dainos pavadinti „Meilė“? „Tai – ypatingas žodis. Turbūt nėra kito tokio pavadinimo, kurį renkantis reikėtų papildomą kartą pagalvoti prieš apsisprendžiant, tačiau tame ir visas šarmas“, – šypsosi muzikantai. „Iš vienos pusės – tai tarsi paprastas, banalus žodis, pakankamai dažnai kartojamas, kartais sutinkamas kone ant kiekvieno kampo, iš kitos pusės – jis labai svarbus, nors trumpas, bet reikšmingas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?