„Šios premjeros idėja mano galvoje sukosi jau kelerius metus! Koncerto metu buvo pristatytos keturios muzikinės istorijos, kurias pasakoti scenoje padėjo Šv. Kristoforo kamerinis orkestras bei koncerto svečiai: Matas Samulionis, Milda ir Teresė Andrijauskaitės bei Adas Gecevičius. Vizualiąja šio koncerto puse rūpinosi šviesų dailininkas Marius Selevičius, o garsu Julius Aglinskas“, – pasakoja Raminta Naujanytė-Bjelle.
Būtent šis koncertas tapo ir jos doktorantūros studijų veiklos dalimi. Bjelle net kelis metus tyrinėja interaktyvius, gestais valdomus instrumentus, aiškinasi kaip jie veikia koncertuojančio kompozitoriaus kontekste.
Fotogalerija:
Ketvirtadienio vakarą klausytojams buvo pristatytas kūrinių ciklas – „Keturių istorijų diskusija“, kuris tarsi įprasmino kelių metų kūrėjos meninius tyrimus.
„Nuskambėjo pirmasis koncertas, kai visos programos metu taikiau interaktyvų gestais valdomą įrenginį „MiMu Gloves“. Lietuvoje dar nesutikau kito atlikėjo, kuris savo koncertuose naudotų šį instrumentą.
Mokydamasi Islandijoje atradau netradicinių elektroninių instrumentų žavesį ir supratau, kad noriu įvairius, keistus technologinius sprendimus įsileisti į savo kūrybą. Bandžiau daugybę grojimo prietaisų – muzikos atlikimui taikiau žaidimų kontrolerius, kameras, žiedus, VR kontrolerius ir kitus nebūtinai muzikavimui skirtus įrenginius. Ieškojau tinkamiausio įrenginio scenai ir, atrodo, kad grodama „MiMu Gloves“ galiu dalintis su klausytojais platesne muzikos raiška, o kaip kompozitorė galiu plėsti savo kūrybinių sprendimų spektrą“, – atskleidžia Raminta Naujanytė – Bjelle.
Nacionalinės dailės galerijoje, koncerto pradžioje nuskambėjęs kvietimas įsijungti skrydžio rėžimą, pasiteisino – klausytojai netikėtų garsų apsuptyje, buvo pakylėti ir tarsi nuskraidinti į kosmosą.