2013 04 09

Buvusi grupės „Pinup Girls“ narė Agota Mašanauskaitė Tenerifėje tapo sulčių reklamos veidu

Buvusi merginų grupės „Pinup Girls“ narė Agota Mašanauskaitė praėjusią savaitę lepinosi saule Kanarų salose – laimėjusi atranką Lietuvoje mergina tapo pagrindiniu sulčių reklamos veidu ir net septynias dienas filmavosi Tenerifėje.
Agota Mašanauskaitė
Agota Mašanauskaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

Toks laimėjimas A.Mašanauskaitei buvo tikras netikėtumas – apie tai, kad Lietuvoje vyksta reklamos veido atranka, mergina nė nežinojo. Viską suorganizavo jos vaikinas: tai jis užregistravo, nuvežė merginą į atranką ir aktyviai palaikė. „Ir iki pat atrankos dienos net nenutuokiau, kam jam reikėjo mano kelių nuotraukų ir tik nuvažiavus į kastingą supratau, kur esu ir kas čia vyksta“, – su šypsena portalui Žmonės.lt pasakoja A.Mašanauskaitė.

Kiek tiksliai dalyvių įveikė atrankoje mergina nežino – organizatoriai tikina, jog kelis šimtus. „Iš Lietuvos vykome penkiese – du vaikinai ir trys merginos, visi mes filmavomės dviems reklamoms. Buvo dar vienas vaikinas ispanas, kuris kartu su manimi filmavosi“, – prisimena ji.

Išvykdama mergina dar nežinojo, kokia atsakomybė jai tenka – niekas nesakė, kad A.Mašanauskaitės vaidmuo bus pagrindinis. „Gavau pagrindinį vaidmenį, nes turėjau reklamuoti patį produktą. Iš tiesų prieš išvykdama mačiau scenarijų bei kadruotes, bet negalvojau, jog mano vaidmuo bus pagrindinis, nes visa reklama tarsi viena graži istorija“, – sakė naujai iškeptas reklamos veidas.

A.Mašanauskaitė džiaugėsi lengvai įsijautųsi į paskirtą vaidmenį – sako, jautėsi panaši į pačios kuriamą personažą. „Linksma, graži mergina eina per miestą ir gauna SMS žinutę nuo draugų su prašymu atnešti jiems kažko gaivinančio, saldaus, su mėtomis ir braškėmis ir kad visa tai būtų viename. Tad turiu sugalvoti, kas tai galėtų būti ir, žinoma, atnešu jiems reklamuojamą sulčių gėrimą. Prisėdu prie jų ir pati skaniai atsigeriu... Žinoma, iš pasakojimo atrodo, jog visa tai keletos sekundžių istorija, bet nufilmuoti keliose skirtingose loakacijose užtrukome visą dieną“, – pasakoja A.Mašanauskaitė.

Lengvo pobūdžio reklamą nufilmuoti nebuvo lengva: mergina prisimena, jog darbą pradėti tekdavo išties anksti, o ir nesklandumų nepavyko išvengti. „Jau nuo 8 val. ryto sulaukę pirmųjų saulės spindulių suskubome filmuoti, nes saulė ir geras oras buvo mūsų pagrindinis „aktorius“, nuo kurio priklausė viskas. Žinoma, neapsiėjome ir be siurprizų bei staigmenų, kai staiga užpučiantis stiprus vėjas nuverčia technikos detales ir jos lūžta arba pakyla į orą. Arba vietinės spaudos atstovai taip pat neduoda ramybės su klausimais ir fotoblykstėmis. Taip pat kelis kartus reikėjo stabdyti eismą gatvėse, kad galėtų nufilmuoti vieną kitą sceną. Pavyzdžiui, kaip trys jaunuoliai -mergina ir du vaikinai – per miestą gabena sofą ieškodami geriausios vietos, kur galėtų prisėsti ir atsipūsti“, – nuotaikingai pasakoja A.Mašanauskaitė.

Asmeninio archyvo nuotr./Agota Maaanauskaitė
Asmeninio archyvo nuotr./Agota Mašanauskaitė

Trumpą reklamą kūrė itin didelis personalas. „Šios reklamos filmavimo komanda buvo išties nemaža, dirbo šeši vietiniai ispanai statistai, režisierius ir operatorius Bartek Cierlica, kuriam negailiu gerų žodžių, nes darbas buvo greitas ir sklandus. Taip pat trys užsakovai iš Latvijos, keli lietuviai viso šio projekto koordinatoriai ir, žinoma, visažistė bei trys kolegos, kurie kartu filmavosi“, – vardija A.Mašanauskaitė. Mergina neslepia džiaugsmo prisimindama, kaip smarkiai buvo įvertinta – antai po jos pasirodymo filmavimo aikštelėje reklamuojamų sulčių tikino užsinorėję ir patys užsakovai, o reklamos režisierius aktyviai dėkojo už pastangas ir puikius rezultatus.

Ir dirbo, ir poilsiavo

A.Mašanauskaitė tikina, jog savaitė Tenerifėje prabėgo itin sparčiai. Vis dėlto mergina spėjo ne tik nudirbti paskirtus darbus, bet ir pailsėti – net rado laiko mažytėms kelionėms.

„Kadangi filmavimai užtruko kelias dienas, o pirmą dieną negalėjome rodytis saulėje, kad prieš filmavimą nenudegtume, mes buvom „pririšti“ prie viešbučio ir telefono, nes bet kada galėjome būti iškviesti nusifilmuoti masinėse scenose tada, kai filmavosi mūsų kolegos. Tagi laiko sau turėjome vos kelias dienas. Bet įspūdžiai išties nepakartojami. Spėjau ir nukeliauti iki San Andreas paplūdimio, kuris yra ypatingas savo Sacharos dykumos smėliu ir nuostabiu peizažu, taip pat ir nuvažiuoti į kitus salos miestelius, pasivaikščioti senamiesčio gatvelėmis, išvysti nuostabų augmenijos ir gyvunijos parką – rezervatą,bei paragauti vietinio maisto, kuris, beje, nebuvo toks skanus, kaip tikėjausi: jau po pirmų dienų ilgėjausi sriubos ir kepsnių, nes ten visi maitinasi įvairiausiais sumuštiniais ir gretai paruošiamais patiekalais“, – pasakoja A.Mašanauskaitė.

Reklamavo ir anksčiau

Vis dėlto šis kartas, kai tenka reklamuoti produktą, A.Mašanauskaitei nėra pirmas – mergina jau išbandė fotomodelio darbą ir reklamavo drabužių liniją. Tiesa, tąkart viskas buvo kitaip – mergina fotografavosi. Filmavimo aikštelėje kaip reklamos veidas ji pasirodė pirmąkart ir tikina, jog šis darbas – daug sudėtingesnis.

„Būti fotoreklaminiu veidu yra visai kas kita. Tave įamžina ir neretai dar pagražina, kad siūlomas produktas būtų itin patrauklus, o filmuotis, žinoma, yra sudėtingiau, nes tavo emocijos, gestai bus nedailinti ir tokie, kokius pats sukursi. Žinoma, patirtis neįkainojama ir tikrai norėčiau nusifilmuosi dar ir dar, nes labai patiko, tikiuosi, dar bus progų“, – viliasi mergina.

Reklama, kurioje nusifilmavo A.Mašanauskaitė, televizijos ekranuose bus imta rodyti jau po kelių savaičių. Ją išvysti galės ir Lietuvos, ir Latvijos televizijos žiūrovai.

Albert Pocej nuotr./Agota Maaanauskaitė
Albert Pocej nuotr./Agota Mašanauskaitė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis