„Colours of Bubbles“ pristato dainą „Hit Me“: tai – kūrinys apie žmogišką ryšį ir ilgesį

Grupė „Colours of Bubbles“ pavasariui įpusėjus pristato ilgesiu persismelkusį kūrinį „Hit Me“. Vizitine grupės kortele tapusios įtaigios melodijos čia pinasi su žmogiško ryšio ir ilgesio istorija.
„Colours of Bubbles”
„Colours of Bubbles” / Shukowski nuotr.

„Ši daina – tarsi vidinio pažeidžiamumo atspindys, kuriame pilna kasdienių jausmų: meilės, netekties, nevaldomos laiko tėkmės ir klausimų ar viskas išliks taip, kaip yra dabar“, – kūrinį pristato grupės nariai.

Shukowski nuotr./„Colours of Bubbles“
Shukowski nuotr./„Colours of Bubbles“

Su šia daina „Colours of Bubbles“ tęsia savo melodingo roko kelionę tarp introspektyvių dainos žodžių, ryškių gitaros partijų ir lengvo jautrumo.

„Colours of Bubbles“ – „Hit Me“:

VIDEO: Colours of Bubbles - Hit Me

Reikšmingas partijas kūrinio įrašuose atliko pučiamieji instrumentai, prie kurių prisidėjo muzikantai Andrius Gudas ir Nerijus Jakštonis. Dainos įrašais ir garso suvedimu rūpinosi grupės „Sraigės Efektas“ narys Lukas Jankauskas.

Augustės Lemežytės nuotr./„Colours of Bubbles”
Augustės Lemežytės nuotr./„Colours of Bubbles”

Į poros vaidmenį šiandien pristatomame dainos „Hit Me“ vaizdo klipe įsikūnijo jaunosios kartos teatro aktoriai Aistė Šeštokaitė ir Klaudijus Matijošaitis.

Klipo režisierė Kristina Savickaitė jame pasakoja istoriją apie porą, kurios išsiskyrę keliai netikėtai ir vėl susikerta bei leidžia kartu jiems praleisti naktį vaikščiojant po miestą, ieškant prarasto ryšio.

Vytauto Dranginio nuotr./„Colours of Bubbles”
Vytauto Dranginio nuotr./„Colours of Bubbles”

Pirmieji kūrinį „Hit Me“ jau galėjo išgirsti akustinių „Colours of Bubbles“ koncertų „Home“ dalyviai, o nuo šiandien jį grupės klausytojai gali išgirsti visose skaitmeninėse muzikos klausymo platformose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis