„Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras vertina įvairias nuomones, nuolat kviečia ir informuoja tarptautinės žiniasklaidos redaktorius ir žurnalistus apie naujausius teatro pastatymus. Solidūs laikraščiai ir žurnalai („International Herald Tribune“, „Opernwelt“, „Opernglas“, „Opera Now“, „Opera Magazine“ ir kiti) nuolat reaguoja, informuoja tarptautinę bendruomenę apie meninius įvykius Nacionaliniame operos ir baleto teatre, pažymėdami aukšto lygio įdomius pastatymus. Akivaizdu, kad Lietuvos žiniasklaidą jie mažai domina, mieliau perspausdinama asmeniniame portale skelbiama autoriaus subjektyvi nuomonė. Įdomu tai, kad pats straipsnio autorius Henningas Hoholtas prisistato kaip „operos, baleto, teatro, muzikos, klasikinės muzikos, dailės, architektūros, literatūros, fotografijos kritikas“. Neįtikėtinai įvairiapusiški „gebėjimai“! Neabejotinai teatrui ir ypač menininkams reikalinga kritika, tačiau ji turi būti profesionaliai pagrįsta, kompetentinga. Šiuo atveju taip nenutiko.
Sutinkame, kad gruodžio 31 dienos vakarą Violetos partiją dainavusi Asmik Grigorian buvo ne geriausios vokalinės formos, tačiau nesutinkame, kad A.Grigorian balsas nėra tinkamas Violetos partijai. Ji šią partiją dainuoja ne vienus metus, ir ne tik Vilniuje, bet ir Latvijos nacionaliniame operos teatre, yra gavusi apdovanojimą už sėkmingą Violetos vaidmens atlikimą, ją labai aukštai vertina žymūs režisieriai Jonathanas Milleris ir Chen Shi–Zhengas, statę „Traviatą“ daugelyje pasaulio scenų. Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre vaidmenys skiriami įsiklausius į meno vadovybės nuomonę, remiantis iškiliausių vokalo specialistų pastebėjimais. Vienas jų – prof. Virgilijus Noreika. Pasak jo, „Asmik Grigorian yra labai talentingas žmogus, puiki dainininkė. Violetos Valery vaidmuo ir partija jai labai tinka. Aišku, reikalavimai tokiam talentui yra ypatingi“.
Gaila, kad žiniasklaida perspausdina neprofesionalaus kritiko požiūrį, tačiau nuolat ignoruoja kompetentingų operos meno žinovų vertinimus. Ateityje lauktume daugiau profesionalių kritikų, recenzentų dėmesio operai ir baletui, jų išsamių, pagrįstų nuomonių, spausdinamų Lietuvos dienraščiuose bei interneto svetainėse."