2021 08 23

„Discoteque“ perkopė 20 mln. perklausų ribą: Taline „The Roop“ sulaukė įvertinimo

Viena populiariausių Lietuvos grupių tituluojama „The Roop“ ir toliau skaičiuoja rekordus. Lietuvai šių metų „Eurovizijoje“ atstovavęs grupės kūrinys „Discoteque“ iki šios dienos muzikos klausymosi platformose jau perklausytas daugiau kaip 20 milijonų kartų.
„The Roop“ Taline
„The Roop“ Taline / Johanas Hallimae nuotr.

Už šį pasiekimą grupės leidybinė kompanija „Warner Music Baltics“ „The Roop“ nariams ir visai komandai įteikė specialiai sukurtus įrėmintus plakatus su rekordiniais skaičiais.

Aštuntą vietą Roterdame vykusioje šių metų „Eurovizijoje“ užėmusi daina yra sumušusi ne vieną lietuvišką klausomumo rekordą. Dar sausį „Discoteque“ tapo daugiausia perklausų surinkusia daina per 24 valandas Lietuvos teritorijoje, net penkias savaites iš eilės „Discoteque“ užėmė pirmąją vietą bendrame Lietuvos radijo stočių tope.

Kūrinio vaizdo klipas „YouTube“ pagerino visus lietuviškų muzikinių vaizdo klipų rekordus. Iki šios dienos „Discoteque“ vaizdo klipas „YouTube“ peržiūrėtas daugiau kaip 13 mln. kartų.

THE ROOP – „Discoteque“

VIDEO: THE ROOP - Discoteque (Eurovision 2021)

„The Roop“ taip pat pavyko prasibrauti į pasaulinį „Spotify Top 200 Global“ topą, kuriame tokie pasauliniai vardai kaip Dua Lipa, „Tones And I“ – ten „Discoteque“ užėmė 132-ąją vietą. „The Roop“ eurovizinė daina tapo šios vasaros hitu ne tik daugumoje Europos šalių, bet ir Pietų Afrikoje, Vidurio Rytuose, Indijoje, Rusijoje ir netgi tolimojoje Australijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis