2017 02 15

Donatas Blanka pristato dainą „Veidai“: „Rožinio kopūsto gyvenimas – ne man“

Vis daugiau klausytojų simpatijų sulaukiantis dainų autorius ir atlikėjas Donatas Blanka pristato naują dainą „Veidai“. Šis kūrinys – apie šiandienos pasaulio netikrumą ir daugiaveidiškumą.
Donatas Blanka
Donatas Blanka / Miglės Golubickaitės nuotr.

„Labai džiaugiuosi pristatydamas šią dainą! Ji visiškai kitokia nei bet kuri kita. Jaučiu ypatingą santykį – lyg pirmąkart įsimylėjęs,“ – premjera džiaugiasi atlikėjas.

Po romantiškos ir žaismingos dainos „Nieko nesakyk“ sėkmės jaunas atlikėjas nusprendė imtis rimtų temų. „Gyvename labai intensyviais laikais. Norėdami prisitaikyti prie pakvaišusio tempo, dažnai turime dėvėti šimtus kaukių“, – samprotauja Donatas. Jis tiki, kad daina padės klausytojams atkreipti dėmesį į save ir paskatins atsikratyti netikrumo.

VIDEO: Donatas Blanka - Veidai

„Mus beprotiškai spaudžia sėkmės ir grožio standartai. Net nejausdami imame kopijuoti mums primestus idealus, o išsišiepusių motyvatorių būriai įtikina, kad viskas ranka pasiekiama. Mes taip dažnai apsimetinėjame kitais, kad net nepastebime, kaip tolstame nuo savęs: ne tokių tobulų, ne tokių gražių ar sėkmingų. Tokios mintys veda mus iš proto, todėl gyvenimas dažnai tampa kančia, o nuo jos slepiamės po dar kitais veidais“, - kalba atlikėjas.

Vis daugiau gerbėjų simpatijų užkariaujantis Donatas Blanka savo naujoje dainoje kviečia keistis ir nuo veidų „nusiimti“ netikrumą. Jis sako, kad ir pats stengiasi taip gyventi: „Teko priimti ne vieną sunkų sprendimą ir nei dėl vieno nesigailiu – žingsnis po žingsnio einu į pažintį su savimi. Rožinio kopūsto gyvenimas – ne man“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis