„Kūno kalba mano karjeroje yra vienas svarbiausių dalykų. Tačiau kol kas dar nebuvo momento, kuris būtent tai užfiksuotų. Nenorėjau slėptis po šviesomis, efektais, norėjau realizuoti save būtent taip – per šokį, per dinamiką, jausmą. Ir sukurti tai pirmiausia norėjau sau, dėl savęs.
Tai buvo patirtis, kurią aš išsinešiu labai stiprią. Kaip bebūtų, man svarbiausia, ką aš pats galiu iš visos patirties pasiimti, vis stipriau suvokiu, jog svarbiausia siekiant gero rezultato yra procesas.
Ir visa tai, kas nutiko, yra neįkainojama. Labai tai vertinu, nes savo gyvenimo tu nebepakartosi“, – pranešime cituojamas Donatas Montvydas.
Įvertinkite:
Pirmas dalykas, dėl kurio niekada vienoje vietoje nei scenoje, nei gyvenime nestovintis atlikėjas buvo tikras, tai kūrybinė komanda. Nebuvo abejonių, kad vienintelis prie bendros idėjos galintis prisidėti yra režisierius, taip pat ilgametis šokėjas, choreografas Eugenijus Tichonovas.
Kartu su Donatu vaizdo klipus „Lūpos kaip medus“ ir prieš kelerius metus Ukrainoje nufilmuotą „No strings“ sukūręs režisierius sako, kad jam svarbiausia buvo, jog žiūrovas liktų neabejingas. Taip jie su Donatu kūrė vedini minties, kad rezultatas neturi paaiškinti, kokį jausmą reikia išgyventi, o kūrinys turi gyventi savo gyvenimą.
„Dirbame ne pirmą kartą, vienas su kitu vis pasidaliname tuo, ką darome. Neretai esu vienas pirmųjų, kuris išgirsta jo dainas, kartais net tas, kurių neplanuojame įprasminti vaizdu. Šį kartą buvo kitaip – Donatas užtikrintai žinojo, kad nori klipo. O darbą su Donatu vadinu pagalba jam įgyvendinant jo svajones.
Šį kartą jis turėjo svajonę šokti profesionaliai, o man buvo svarbu sukurti ne ryškų klipą, o kad Donatas jame būtų ryškus. Kad atskleistų savo talentus, apie kuriuos žmones neretai pamiršta, ypač, jei nemato jo šou. Šokis Donatui užima svarbią dalį, tad šis vaizdo klipas buvo proga parodyti jį šokantį. Kartu su partnere Valentina jis puikiai pasidarbavo – tai, kaip atrodo klipas, yra stiprios komandos darbas“, – dalijasi režisierius Eugenijus Tichonovas.
Vien šokių repeticijoms skirti du mėnesiai. Artimiau su šokio technikomis susipažinę atpažins ir krumpą. Aštrūs, koncentruoti, greiti ir labai energingi krumpo judesiai yra neatsiejama hiphopo kultūros dalis. Tai didelio atsidavimo, ištvermės reikalaujantis stilius, kur kiekvienas judesys yra tikslingai apgalvotas.
Nuo pirmos akimirkos buvo aišku ir tai, kad už choreografiją bus atsakingas talentingasis šokių mokytojas Edgaras Kerpė. Didelė padėka skirta ir vaizdo klipe kartu šokančiai Valentinai Lukšai, kuri buvo pakviesta prisijungti repeticijų metu, bet jųdviejų su Donatu tarpusavio chemija tiko taip idealiai, kad šokėja tapo vaizdo klipo dalimi.
Šokėjas ir choreografas Edgaras Kerpė, su kuriuo Donatas Montvydas dirbo prie grandiozinio „2057“ šou, pabrėžia – tik didelio užsibrėžimo dėka pavyko viršyti net itin aukštus lūkesčius.
„Mūsų su Donatu energija ir idėjos puikiai sutampa, su visais iššūkiais, kurie jam buvo numesti, jis tvarkėsi per veiksmą. Nebuvo akimirkų, kad to nedarysiu, nesigauna, jis tiesiog ima ir daro. Choreografine prasme galėjau realizuoti viską, ko tikėjausi. Esu jam dėkingas, kad neturėjau savęs riboti, turėjau absoliučią kūrybinę laisvę.
Repetavome kiekvieną dieną po dvi tris valandas tam, kad filmavimo dieną viskas būtų atlikta šimtu procentų, kad nesigailėtume kažko nepadarę. Neapsakomai didžiuojuosi, kokia komanda čia dirbo“, – sako choreografas E. Kerpė.
Vaizdo klipe įsiliejo ir tikro gyvenimo atspindį sukūrusios detalės, kurios irgi panaudotos jausmams per šokį išreikšti. Kiekvienas baldas tapo istorijos dalimis. Tai įgyvendinti padėjo 1970-ųjų baldų ir dizaino studija Midcentury.lt.
Naujausia daina „Mergaitės nori mylėti“ gimė iš noro atgaivinti prieš 22-ejus metus išleistos atlikėjos Atlantos dainos priedainį, nors naujai atgimęs kūrinys skamba kaip niekas girdėto.
Kūrinys įsirėš į atlikėjo istoriją. Tai yra visiškai jo paties prodiusuotas ir aranžuotas kūrinys, suvestas komandos Stokholme, ir gimęs žaibiškai iš stiprių jausmų.
„Seniai norėjau panaudoti šios dainos priedainį, nes pagrindinę eilutę girdėjau kaip itin intymią, nors jis dainoje buvo pateiktas labai žaismingai“, – priduria Donatas Montvydas.
Naujausias kūrinys nuskambės ir gruodžio 27 dieną, kai Kauną drebins „360“ laipsnių koncertas, kuris kvies kartu išgyventi unikalias muzikines patirtis transformuotoje „Žalgirio“ arenos erdvėje.
„Žalgirio“ arenos scena bus įrengta arenos viduryje ir apsupta minios iš visų pusių. Šis neįprastas techninis sprendimas su įspūdinga scenografija atlikėjui leis būti dar arčiau savo klausytojų ir sukurs dar didesnį bendrumo jausmą.