„Egomašina“ pristato naują dainą „Nejuokinga“: kūrinys įkvėptas jaukaus vakaro

Alternatyvaus roko grupė „Egomašina“ išleido naują singlą „Nejuokinga“ ir ruošiasi naujo albumo pristatymo turui Lietuvoje.
„Egomašina“
„Egomašina“ / Igno Avižinio nuotr.

„Tai – daina įkvėpta vakaro pajūryje, kurį praleidom drauge su grupės „Timid Kooky“ nariais Džiugo guminukais apsaldintoje būsenoje ir „heavy“ momentų paieškose“, – pasakojo „Egomašina“.

VIDEO: EGOMAŠINA - Nejuokinga

„Nejuokinga“ – pirmas singlas iš gegužės 10 d. pasirodysiančio naujausio grupės albumo tokiu pačiu pavadinimu.

„Egomašina“ juokauja, kad albumas bus skirtas žmogui – nors tinka ir gyvūnams, jiems jis nebus skirtas, mat naujuose kūriniuose kalbama apie daugeliui puikiai pažįstamas, žmogiškas patirtis bei jausmus, kai įsiveli į bauginančias, netikėtas situacijas, kurios vėliau tampa geromis istorijomis.

„Albume bus galima apčiuopti žmogaus santykį su visata, visuomene ir savimi. Situacijas, kai nejuokinga, bet po to juokinga. Apie ramybės ilgesį ir tuo pačiu metu iš giliai kylantį pyktį“, – trumpai albumą pristato trijulė.

„Egomašina“
„Egomašina“

Naujasis singlas „Nejuokinga“ jau prieinamas visose muzikos klausymosi platformose.

Taip pat startavo išankstiniai „Nejuokinga“ vinilo plokštelės užsakymai. Vinilo plokštelę užsisakyti galima muzikos agentūros „Perspective Collective” tinklalapyje.

Gyvai pirmą kartą albumą „Nejuokinga“ gerbėjai galės išgirsti jau gegužės mėnesį: „Egomašina“ gegužės 24 d. gros gimtojoje Klaipėdoje, bare „Herkus Kantas“, 30 d. – Vilniuje, menų fabrike „LOFTAS“, 31 d. – Alytuje, bare „Fenix“, o turas pasibaigs birželio 1 d. Kaune, bare „Hogas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis