2023 11 09

„Electric Ladies“ atgaivino O.Vyšniausko hitą ir pirmą kartą pademonstavo savo vokalinius sugebėjimus

Grupė „Electric Ladies“ pristato ypatingą premjerą – dainos „Nida'94“ versiją trims smuikams ir vokalui bei kūrinio vaizdo klipą, kuris nukels į karštą vasaros dieną Neringoje. Tai tik antra lietuviška daina merginų repertuare ir labai retas atvejis, kai jos ne tik groja, bet ir priedainį sudainuoja.
Grupė „Electric Ladies“
Grupė „Electric Ladies“ / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 2 Muzika Smuikas

„Nida'94“ – daina, kuri yra ir himnas miestui, ir himnas mažiausiai vienos kartos jaunystei, ir muzikinis paminklas vienam gražiausių Lietuvos kampelių. Drebančia širdimi, jums pristatome mūsų versiją. Daina labai brangi asmeniškai. Labai seniai norėjom ją sugroti, labai ilgai nesiryžom. Kai pagaliau apsisprendėme, metus tobulinome aranžuotę“, – sako „Electric Ladies“ trio – Justė, Vakarė ir Gerda.

Dainos „Nida'94“ versija trims smuikams ir „Electric Ladies“ vaizdo klipas:

VIDEO: Electric Ladies. Nidai'94

„Nida'94“ istorija siekia pirmuosius Nepriklausomybės metus. Tuo metu Lietuvoje sparčiai vystėsi koncertinė ir festivalių kultūra. Itin išpopuliarėjo ir minias žmonių traukė Arūno Valinsko organizuojami „Nidos festivaliai“.

Buvo nutarta, kad renginiui, o tuo pačiu ir Nidos miestui, reikia himno, kurį sudainuoti galėtų populiariausi to meto atlikėjai. Muziką 1994 metų festivalio himnui sukūrė Ovidijus Vyšniauskas, žodžius – Gintaras Zdebskis. Jos originalą atliko visas lietuviškas žvaigždynas: Marijonas Mikutavičius, Neda Malūnavičiūtė, Arina, Povilas Meškėla, Stasys Povilaitis, Birutė Petrikytė, Gytis Paškevičius, Ovidijus Vyšniauskas. Solo partiją gitara sugrojo Romas Rainys.

Asmeninio archyvo nuotr./Grupė „Electric Ladies“
Asmeninio archyvo nuotr./Grupė „Electric Ladies“

Daina „Nida'94“ – sulaukė didžiulio populiarumo. Ji įvairių sudėčių būdavo dainuojama per kiekvieną festivalį. Po pirmojo sėkmingo bandymo, A.Valinskas buvo užsibrėžęs tikslą kasmet sukurti po naują Nidai skirtą dainą. Nuo 1994 iki 1998 ir buvo pristatyta po kūrinį kasmet. Kai kurie nauji himnai buvo mėgiami ir dainuojami, kiti liko tik vienkartine tų metų festivalio vizitine kortele. Nė vienas netapo tokiu laiko išbandymus atlaikiusi hitu kaip pirmasis – „Nida'94“.

„Electric Ladies“ siela Gerda Garšvaitė pasakojo, kad dainos įrašai buvo gana jautrūs. „Man ši daina kelia labai asmeniškas ir gražias asociacijas. Įrašinėdama mūsų versiją studijoje, jutau, kaip gerklėje gumulas nedingsta. Vėliau važiavau į Svencelę (pamario kaimas kitoje pusėje Neringos, beveik priešais Negyvąsias kopas). Klausiau dainos įrašo automobilyje ir kaupėsi ašaros“, – prisipažino ji.

Kita grupės narė Vakarė Daukšaitė atskleidė, kad jai Nida ir visa Neringa pirmiausia siejasi su vaikyste ir šeimos atostogomis. „Važiavimas į Nidą man būdavo atėjusios vasaros simbolis. Eidavome čia su šeima į žygius, visa Kuršių Nerija išraižyta dviračiais skersai išilgai. Nostalgiška ir gera filmuoti čia kilpą“, – sakė ji.

Asmeninio archyvo nuotr./Grupė „Electric Ladies“
Asmeninio archyvo nuotr./Grupė „Electric Ladies“

Dar viena grupės smuikininkė – Justė Komskytė-Vaiciekiūtė – pasidalijo mintimis apie nedažną dainavimo patirtį. Grupės narės ilgus metus žavi klausytojus smuikais grodamos populiariausias pasaulio melodijas, tačiau dainuojančias jas retas yra girdėjęs. Juk nebūtinai būdamas geru smuikininku esi ir geras vokalistas. Tačiau ir čia merginos sugebėjo nustebinti – klipe skambantys jų vokalai įsimena originaliais, šiltais tembrais, tiksliu atlikimu. Atrodo, kad „Electric Ladies“ panorėjusios galėtų tapti ir dainuojančia grupe.

„Nepretenduojame tapti dainininkėmis ir jokiu būdu nesistengiame atkartoti scenos grandų, kurie atliko originalią versiją. Tiesiog, pajutome, kad reikėtų padainuoti, tai suteikia mūsų versijai daugiau spalvų“, – kuklinasi Justė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis