2019 12 30

„Eurovizijoje“ – dar nematyti veidai: konkurse dalyvaus Anglijoje gyvenantis lietuvis Andy Vaic

Anglijoje sparčiai populiarėjantis Andy Vaic (Andrius Vaicenavičius) praneša apie savo dalyvavimą „Eurovizijos“ atrankoje. Oksforde gyvenantis ir studijuojantis lietuvis susilaukė sėkmės ir savo koncertuose Anglijoje renka vis didesnes auditorijas. „Labai džiaugiuosi muzikinės solo karjeros pirmaisiais žingsniais – jie buvo itin sėkmingi, tačiau mano tikslai daug didesni“ – dalinasi Andrius. „Šiemet dalyvausiu „Eurovizijos“ atrankoje. Esu pasiruošęs įpūsti naujų vėjų į šį konkursą“ – pasakojo Andrius.
Andy Vaic
Andy Vaic / Modesto Endriuškos nuotr.

„Eurovizijos“ atrankoje jis dalyvaus su savo kūrybos daina „Why Why Why“. „Ši daina gimė labai natūraliai ir netikėtai“ – pasakoja Andrius. Ji yra judri, lengvai įsimenanti ir žaisminga, tačiau kalba apie aktualias problemas.

„Ši daina išjudina, tačiau geriau įsiklausius ji kalba apie nepasitikėjimą savimi ir abejonę. Tai daugelį žmonių, ypač jaunų, dažnai paliečia“ – pasakoja Andrius.

Andy Vaic daina „Why Why Why“:

VIDEO: Andy Vaic - Why Why Why (Official Music Video)

„Muzika, kuri parašyta nuoširdžiai, apie aktualius dalykus, mums padeda pajusti bendrumą ir būti suprastiems“ – mano Andy.

„Man labai svarbu burti bendruomenę ir kalbėti apie temas, kurios rūpi, emocijas, kurios augina“ – pasakojo Andrius.

Pasirodymui besiruošiantis Andrius atskleidė, kad šis pasirodymas bus neįprastas Lietuvos Eurovizijos scenai.

„Kiekvienas mano koncertas yra šou. Šio pasirodymo metu pasistengsiu perteikti tą išgyvenimą, kurį patiria klausytojai per mano gyvus koncertus. Su komanda ruošiame įspūdingas scenos vizualizacijas bei pats šou kiek primins gyvą koncertą – naudosiu modernius instrumentus pasirodymo metu“ – nekantriai pasakoja Andrius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis