2013 03 02

Grupė „30 Seconds to Mars“ naują savo dainą „Up In The Air“ išsiuntė į kosmosą

Roko grupė "30 Seconds To Mars" tiesiogine prasme peržengė mūsų pasaulio ribas - jų naujausias singlas buvo paleistas į kosmosą.
„30 Seconds to Mars“ (iš kairės): Shannonas Leto, Jaredas Leto ir Tomo Miličevicius
„30 Seconds to Mars“ (iš kairės): Shannonas Leto, Jaredas Leto ir Tomo Miličevicius / „Scanpix“ nuotr.

Grupė, kurios lyderis yra aktorius Jaredas Leto, praėjusį penktadienį išvyko į JAV Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) bazę Kanaveralo kyšulyje Floridoje, kad išsiųstų savo naujos dainos „Up In The Air“ pirmąją kopiją į orbitą. Bendrovės „SpaceX“ raketa išskrido į Tarptautinę kosminę stotį.

J.Leto sakė, kad šis beprotiška mintis, atėjo jam į galvą jau prieš kurį laiką, ir kad šis projektas padės plačiai išreklamuoti planuojamą išleisti grupės naują albumą.

„Šis rytas rytas buvo fenomenalus. Tai buvo protą sukrečiantis patirtis – išsiųsti mūsų muziką į kosmosą, kur ji pasieks orbitą ir skries aplink žemę. Buvo nuostabu apie tai galvoti, – aiškino jis muzikos portalui MTV ir pridūrė. – Tai atrodė neįmanoma – kurį laiką svarsčiau galimybę panaudoti meteorologinį balioną. Tačiau gana ilgą laiką kalbėjausi su NASA apie galimybes nuveikti kartu ką nors kūrybinga. Pateikiau jiems šį sumanymą ir štai jis jau įgyvendintas“.

„30 Seconds To Mars“ idėjos esminė dalis yra svajonės ir kūrybingumas. Taigi, stengtis paversti tikrove tai, kas neįmanoma, teikia įkvėpimo ir kelia iššūkių. Ir šis atvejis buvo aiškus pavyzdys – pasiųsti savo muziką į kosmosą nėra paprasta.

J.Leto ir kiti jo grupės nariai toliau bendradarbiaus su NASA, aplankydami Skrydžių valdymo centrą Teksaso mieste Hjustone savo dainos išleidimo išvakarėse kovo 19-ąją. Ten jie dalyvaus specialioje klausimų ir atsakymų transliacijoje su astronautu ir vienu iš kosminės stoties įgulos narių  Tomu Marshburnu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis