Grupė „Popkultūra“ pristato dainą „Autostrada“: įkvėpė tikra motociklininko meilės istorija

Ko gero, visi, kurie daugiau ar mažiau domisi lietuviška popmuzika, jau pastebėjo praėjusiais metais debiutavusią vaikinų grupę „Popkultūra“. „Autostrada“ – tai naujausias dueto singlas, ketvirtasis diskografijoje. „Liekame ištikimi savo besiburiančiam gerbėjų ratui ir savo dainavimo stiliui“, – sako grupės nariai Valdas Kabutavičius ir Emilis Lingė.
„Popkultūra“
„Popkultūra“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Metų pradžioje „Popkultūra“ išleido kūrinį „Gal tu suprasi“. Jį aktyviai grojo šalies radijo stotys, daugiau nei 200 tūkst. perklausų sulaukta „YouTube“ platformoje. „Tikimės ne mažesnės sėkmės“, – šypsosi V.Kabutavičius, „Popkultūros“ vokalistas.

„Naująjį kūrinį „Autostrada“ išleidžiame kartu su vaizdo klipu. Tai – šilta, melodinga, šiek tiek lyriška, galbūt aistringa daina, mano nuomone, puikiai tinkanti beprasidedančiai vasarai“, – priduria E.Lingė.

Asmeninio archyvo nuotr./„Popkultūra“
Asmeninio archyvo nuotr./„Popkultūra“

„Jeigu įsiklausysite į dainos tekstą, atrasite meilės istoriją. Noriu išsaugoti anonimiškumą, bet ši daina yra apie vieną mano gerą draugą, kuris motociklu kiekvieną savaitę keliskart važiuoja autostrada iš Vilniaus į Kauną ir atgal pas... mylimąją! Man jis nuolat pasakoja laukiantis šių kelionių ir, žinoma, susitikimų su mylimu žmogumi, gyvenančiu kitame mieste“, – aiškina V.Kabutavičius, paklaustas apie dainos teksto kilmę.

Vaikinų teigimu, jie, per trumpą laiką įrašę kelias dainas, dabar didžiausią dėmesį sutelkę į būsimos koncertinės programos ruošimą.

„Per Lietuvą važiuosime ir į sceną lipsime jau šią vasarą, tad „Popkultūros“ klausytojų laukia pirmieji koncertai. Tai – jaudinantis etapas, nes galėsime susitikti su savo klausytojais gyvai“, – pasakoja V.Kabutavičius.

VIDEO: Popkultūra - Autostrada (2024)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis