Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2022 10 26

„Queens of Roses“ premjera „Mum reik susitikt“: ar turi potencialo tapti hitu?

Merginų grupė „Queens of Roses” pristato naujausią savo darbą – 90-ųjų skambesio turintį ritmingą kūrinį „Mum reik susitikt”. Dainą papildo ir emocionalus, žavų moteriškumą atskleidžiantis vaizdo klipas, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka pačios atlikėjos – Akvilė Kisielienė, Giedrė Linkevičienė ir Monika Mėčiūtė.
Grupė „Queens of Roses“
Grupė „Queens of Roses“ / Aistės Kirsnytės nuotr.

Naujausios grupės dainos autoriai – vieni ryškiausių Lietuvos kūrėjų Vytautas Bikus ir Paulius Vaicekauskas. Merginos atvirauja, kad beieškant naujo skambesio ir idėjų savo muzikiniame kelyje smagu sutikti talentingus kūrėjus, su kuriais sujungus jėgas rezultatas stebina net pačias.

„Jeigu tai būtų ne mūsų daina, sakytume, kad kūrinys turi daug potencialo tapti hitu. Ko gero, ši daina potencialo turi daugiausiai iš visų, kurias esame išleidusios. Ir ne tik dėl to, kad tiesiog gerai, moderniai skamba, bet ji gali nuveikti ir didelį darbą – padrąsinti ir sutaikyti daugelį žmonių – nusiųskite ją savo mylimajam, su kuriuo jau kelias dienas ar savaites susibarę nešnekėjote, savo vaikystės draugei, kurios nematėte daug metų, – ši daina turi labai aiškią žinutę”, – kalbėjo Giedrė.

VIDEO: Queens Of Roses - Mum reik susitikt

Pasakodamos apie dainos prasmę merginos atskleidžia, kad šis kūrinys lyg įkvėpimas ir priminimas visiems daug ir nuoširdžiai kalbėtis.

„Neabejoju, kad šioje dainoje daug kas pamatys ir sau gerai pažįstamų gyvenimiškų situacijų, kai griuvo santykiai su mylimu žmogumi, nes trūko to vienintelio atviro ir nuoširdaus pokalbio. Ir kaip tyliai laukėme tų kelių frazių – „mum reik susitikt, nemanai? prisėst pakalbėt – atvirai“. Mes visą gyvenimą mokomės kalbėti, išgirsti kitą, nors dažnai net nemokame išgirsti savęs, savo norų, svajonių. Ši daina apie drąsą pakviesti atviram pokalbiui, nors kartais žodžiai ir stringa gerklėje“, – atviravo Akvilė.

Aistės Kirsnytės nuotr./Grupė „Queens of Roses“
Aistės Kirsnytės nuotr./Grupė „Queens of Roses“

Pasak Monikos, apie kūrinio vaizdo klipo idėją atlikėjos daug nesvarstė:

„Šį kartą mes tiesiog turėjome ką pasakyti, ir tai, manau, padarėme gana taikliai. Savimi pasitikinčių, drąsių moterų įvaizdį padėjo sukurti ir įspūdingi dizaino namų „Feals“ drabužiai. Pati daina yra įkvepianti, ritminga, tai nėra liūdnas ar skausmingas kūrinys. Mūsų herojė – nors jautri ir mylinti, bet ne išdidžiai tylinti ir išeinanti, o drąsiai sakanti ir kovojanti už tai, ko nori“.

Prie vaizdo klipo darbavosi audiovizualinių menų dirbtuvė „Gruvi Media“ bei Vilmantas Grubys, su kuriuo grupė „Queens of Roses“ bendradarbiauja jau ne pirmą kartą.

„Vilmantas turi išskirtinį estetikos pojūtį ir puikų skonį, dėl to leidome jam ir šįkart eksperimentuoti ir laisvai priimti visus su klipu susijusius sprendimus. Pamačiusios klipą neturėjome pastabų – rezultatas pranoko mūsų lūkesčius“, – komandos darbu džiaugėsi Akvilė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos