2017 02 24

Į Vilnių atvykstančių „Bastille“ pageidavimų sąraše – noras palaipioti sienomis

Kovo 3 d. „Siemens“ arenoje koncertuosiantys britai „Bastille“ pageidauja artimiau susipažinti su Vilniumi ir užsiimti fizine veikla. Kiek anksčiau atvyksianti grupė pateikė ne tik įprastus garso technikos ar aptarnavimo užkulisiuose reikalavimus, bet ir paprašė rekomenduoti sporto klubus bei įdomiausias sostinės vietas.
Grupės „Bastille“
Grupės „Bastille“ / Grupės archyvo nuotr.

Koncerto organizatoriams rašytame laiške sakoma, kad laisvu laiku „Bastille“ nariai planuoja pasivaikščioti mieste, aplankyti žymiausias Vilniaus vietas ir įdomiausias su menu susijusias erdves, todėl norėtų patarimų, kas šiuo metu sostinėje yra „cool“.

Be pramogų ir miesto apžiūrėjimo, grupės nariai yra nusiteikę dar pasportuoti. Muzikantus domina sporto salė, kurioje jie galėtų pakilnoti svarmenis – itin svarbu, kad būtų didelis svorių pasirinkimas. Taip pat sąraše buvo ir visiškai neįprastas punktas – „Bastille“ vaikinai norėtų palaipioti specialia siena ir teiravosi, ar Vilniuje tokių yra.

VIDEO: „Bastille“ - „Pompeii“

Pasak „Seven Live“ vadovo Juro Vėželio, Vilnius yra įdomus ir gyvas miestas, kuriame netrūksta pramogų bei įsimintinų vietų, todėl pasiūlyti tikrai bus ką.

„Žinoma, muzikantams pasiūlysime ne tik standartines turistų pamėgtas vietas. Rekomenduosime jiems apsilankyti ir ten, kur miesto svečiai užsuka rečiau. „Bastille“ gerbėjai neturėtų nustebti sutikę grupės vaikinus kuriame nors Vilniaus muziejuje, galerijoje, pamėgtame restorane ar bare. Kas ten žino – galbūt su jais netgi prasilenksite Kaziuko mugėje“, – šypsojosi jis.

Lietuvių pamėgta grupė šiuo metu keliauja po Europą, pristatydama antrąjį albumą „Wild World“. „Wild Wild World Tour“ metu grupė „Bastille“ išnaršys visus Senojo žemyno ir vėliau – Amerikos kampelius.

VIDEO: Bastille - Blame

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis