2009 08 19

Įkvėptas vedybinio gyvenimo Stano scenoje taps kareiviu

Atlikėjas Stano tikina, kad šeiminis gyvenimas pakeitė jo požiūrį į meilę ir jausmus. „Meilėje – kaip kare“, – teigia vyras ir ant scenos žada lipti apsivilkęs militaristiniais drabužiais.
Stano
Stano / Redo Vilimo/BFL nuotr.

Su nauja daina ir įvaizdžiu Stanislovas Stavickis-Stano pasirodys pirmadienį per LNK naujojo sezono pristatymą. Šiomis dienomis daina „Meilėj kaip kare“ turėtų pradėti skambėti radijo stočių eteryje.

„Ši daina yra labai linksma, neįpareigojanti, joje su šypsena žiūriu į žmonių santykius. Po metų, praleistų santuokoje, pamačiau, kad meilė būna ne tik romantiška. Meilėje – kaip kare: tai puolame, tai ginamės“, – pasakojo 27 metų atlikėjas.

Sukurti dainą Stano nusprendė įkvėptas šeiminio gyvenimo. Įvaizdį, derantį prie šio kūrinio, taip pat padiktavo asmeninė patirtis, išgyventi jausmai. Stano neketina kreiptis į įvaizdžio specialistus, viskuo žada rūpintis pats.

Po metų, praleistų santuokoje, pamačiau, kad meilė būna ne tik romantiška. Meilėje – kaip kare: tai puolame, tai ginamės.

„Susiradau drabužių ir scenoje stengsiuosi atrodyti kaip kariškis ar specialiųjų pajėgų darbuotojas. Man tai visiškai netikėtas įvaizdis – visą laiką scenoje buvau romantiškas, o dabar – karingas. Taip kardinaliai keisti stilių nėra baisu. Manau, kad jau subrendau rimtesniam, agresyvesniam įvaizdžiui. Tikiu, kad toks stilius man labai tiks“, – viliasi atlikėjas.

Atlikėjas tikina atsižvelgsiantis ir į žmonos Indrės patarimus. Sakoma, moterims patinka uniformuoti vyrai, tačiau Stano neatskleidė, kaip į naująjį įvaizdį reaguoja žmona.

„Žmonoms patinka savi vyrai, kad ir kokie jie būtų, o kitoms moterims – nežinau, pamatysime“, – juokėsi S.Stavickis.

Dainininkas nauju įvaizdžiu neketina apsiriboti – jo galvoje kirba ir naujo muzikinio dainos „Meilėj kaip kare“ klipo idėjos. Pasak Stano, klipas turėtų būti linksmas, nebrangus ir jau netrukus galėtų atsirasti internete.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis