Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2016 10 28

Interneto sensacija tapusi japono dainelė apie nieką pelnė Guinnesso rekordininkės titulą

Japonų komiko dainelė apie nieką, kuri tapo interneto sensacija, kai ją rekomendavo Justinas Bieberis, pateko į Guinnesso pasaulio rekordų knygą kaip trumpiausia daina, pelniusi vietą populiariausiųjų dainų sąraše „Billboard Hot 100“.
Piko-Taro
Piko-Taro / Video kadras

45 sekundžių trukmės „Pen-Pineapple-Apple-Pen“ klipas nuo rugpjūčio, kai buvo įkeltas į „YouTube“, buvo peržiūrėtas daugiau kaip 67 mln. kartų. Jis išpopuliarėjo popmuzikos žvaigždei Justinui Bieberiui „Twitter“ parašius, kad tai jo „mėgstamiausias klipas internete“.

„Esu nustebintas šio staigaus populiarumo“, – sakė 53 metų komikas Pikotaro, prieš atsiimdamas apdovanojimą per penktadienį įvykusią sausakimšą spaudos konferenciją.

„Manau, jeigu ne Justinas, šiame kambaryje būtų pasirodę tik keturi žmonės“, – pajuokavo jis.

Praėjusią savaitę daina pateko į minėtą JAV populiariausių dainų sąrašą, kur jai teko 77 vieta. Pažymėtina, kad joks kitas japonų dainininkas į „Billboard Hot 100“ nebuvo patekęs pastaruosius 26 metus.

Minėtame klipe Pikotaro, apsivilkęs savo tradiciniu akį rėžiančiu kostiumu, išmargintu leopardo kailio raštais, šoka pagal beprasmiškas angliškas frazes, pavyzdžiui: „Aš turiu rašiklį. Aš turiu obuolį. Obuolys rašiklis.“

VIDEO: ペンパイナッポーアッポーペン/ピコ太郎

Tačiau nepaisant pasaulinės sensacijos, Pikotaro gyvenimas, kaip jis pats sakė reporteriams, visai nepasikeitė nuo to laiko, kai dainelė praėjusį mėnesį tapo „pasauliniu fenomenu“.

Pikotaro, kuris atskleidė, kad klipui nufilmuoti išleido vos 100 tūkst. jenų (870 eurų), viliasi surengti pasaulines gastroles, nors ir abejoja, kad šis pasaulinis pamišimas tęsis.

„Tik noriu greit išleisti daug linksmų dainų“, – sakė jis.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Pikotaro
AFP/„Scanpix“ nuotr./Pikotaro spaudos konferencijoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos