Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 06 23 /2022 06 24

Įsigijęs VIP bilietą į Dua Lipa koncertą teigia likęs be naudų: „Taip verkiančio vaiko dar negirdėjau“

Birželio 19 d. Kaune koncertavo pasaulinė superžvaigždė Dua Lipa, pritraukusi 15 tūkst. gerbėjų minią. Vienas jų 15min tikino, kad koncertas buvo nuostabus, tačiau daug nemalonių emocijų neva sukėlė jo organizatorius, nepranešęs apie pasikeitusią renginio datą, o įsigijusiems VIP bilietus nesuteikęs žadėtų naudų. Organizatorius paaiškino, jog VIP paketuose paminėtas dovanas išsiųs.
Dua Lipos koncerto Kaune akimirka
Dua Lipos koncerto Kaune akimirka / Luko Grušecko, Evelinos Sabaliauskaitės ir Martyno Siruso nuotr.

„Su pačiu Dua Lipos koncertu, muzikos kokybe, emocijomis – viskas labai gerai. Tai tikrai buvo pasaulinio lygio koncertas, įsiminsiantis ilgam. Tikiu, ne vien man, bet ir visiems 15 tūkst. ar net daugiau klausytojų, dalyvavusių jame. Ir už tai – nuoširdus „ačiū“ koncerto organizatoriams, kuriems pavyko prisikviesti šią atlikėją į mūsų šalį.

Bet ties šia vieta geri žodžiai organizatoriams baigiasi ir prasideda tarsi blogų ar keistų dalykų Alisos urvas, į kurį kuo giliau eini, tuo daugiau klaustukų bei nesusipratimų“, – situaciją, su kuria susidūrė birželio 19 dieną atvykęs prie Kauno „Žalgirio“ arenos, ėmė pasakoti vilnietis Domas (vardas pakeistas).

Luko Grušecko, Evelinos Sabaliauskaitės ir Martyno Siruso nuotr./Dua Lipos koncerto Kaune akimirka
Luko Grušecko, Evelinos Sabaliauskaitės ir Martyno Siruso nuotr./Dua Lipos koncerto Kaune akimirka

Ramybės jam neduoda viskas, ką teko pamatyti, ypač tai, kaip su sutrikusiais bilietų pirkėjais bendravo, o, tiksliau, kaip teigia Domas, nebendravo, koncerto organizatorius „Live Nation Lithuania“.

Nežinojo, kad koncerto data paankstinta

Viskas prasidėjo nuo to, kad Domas nesulaukė el. paštu ar SMS žinute pranešimo, jog koncertas perkeliamas į kitą datą – iš birželio 21-osios į birželio 19-ąją. Ne vienas apie renginį sužinojo tą dieną, kai jis vyko, nes socialiniuose tinkluose ėmė gausėti nekantraujančių gerbėjų žinučių.

„Apie pasikeitusią datą sužinojome tik atsitiktinumo dėka, naršydami socialinius tinklus ir, laimė, mums pavyko greitai nusigauti iš Vilniaus į Kauną, nors dėl to ir nukentėjo kiti sekmadienio planai. Organizatoriai apie tai jokia forma nesiteikė pranešti patys, o į užklausas jiems renginio dieną neatsakyta iki šiol“, – stebėjosi Domas.

Apie paankstintą koncerto datą „Live Nation Lithuania“ socialiniuose tinkluose skelbė dar vasarį, tačiau Domas įsitikinęs, kad kitų organizatorių praktika yra kitokia – jie apie kokius nors pasikeitimus informuoja kiekvieną bilieto pirkėją asmeniškai.

Nuvarė į eilės galą

Suspėjęs atvykti prie „Žalgirio“ arenos daugiau nei valandą iki koncerto pradžios, Domas atsitrenkė į milžinišką norinčių patekti vidun eilę. Kadangi jis buvo įsigijęs dvigubai brangesnį „VIP Early Entry“ bilietą, tikėjosi arenoje atsidurti greitai.

Juk dar kelios dienos prieš organizatoriai Domui buvo atsiuntę el. laišką, kuriame išvardintos naudos, suteikiamos VIP paketo pirkėjams – ankstyvas patekimas į renginio salę, specialiai sukurta išskirtinė atributika, originali Dua Lipa koncertinio turo suvenyrinė laminuotė su dirželiu, personalo pagalba renginyje ir atributikos punkte. Tiesa, apie pasikeitusią renginio datą laiške nebuvo užsiminta.

Luko Grušecko, Evelinos Sabaliauskaitės ir Martyno Siruso nuotr./Dua Lipos koncerto Kaune akimirka
Luko Grušecko, Evelinos Sabaliauskaitės ir Martyno Siruso nuotr./Dua Lipos koncerto Kaune akimirka

„Ieškojome, kas gali suteikti informacijos, kur eiti. Niekas iš aplink „Žalgirio“ areną dirbusių žmonių nežinojo. Galų gale vienas apsaugininkas nukreipė į bilietų kasą. Tą padarę, likome nustebę – mums pasakė, kad teks stoti į milžiniškos eilės galą su visais, nors mūsų bilietai yra brangesni ir garantuojantys ankstesnį patekimą į areną.

Pasiteiravus, ar galime gauti bilieto aprašyme nurodytą atributiką, buvome palydėti atodūsiais ir gavome baltą popieriaus lapą, kuriame buvome paprašyti nurodyti savo adresą, vardą ir pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą. Pasakyta, kad po savaitės kažką atsiųs. O ką? Tuomet nurodė duris“, – istoriją toliau pasakojo vilnietis.

Be jo prie bilietų kasos būriavosi daugiau nei viena pora žmonių – visi su VIP bilietais (tokiais pat arba net dar brangesniais, su dar daugiau žadėtų privalumų). Kai kurie atskubėję net iš Klaipėdos, nes irgi tik renginio dieną sužinojo, kad jis – paankstintas. Visiems, pasak Domo, buvo siūloma stoti į bendrą eilę ir tiek žinių.

Jokio vakarėlio, jokios nuotraukos su žvaigžde

Nepaisant visko, Domas į koncertą pateko laiku, sugebėjo juo pasimėgauti, nors ir negavęs žadėtų naudų. Tačiau jam niekaip iš galvos neišėjo prie bilietų kasos matytas vaizdas.

„Belaukiant piktų žmonių eilėje prie kasų su VIP bilietais, priešais buvo šeima – tėvas, mama ir jų koncertui pasipuošusi mergaitė. Jie atskubėjo į Kauną iš Klaipėdos ir buvo nusipirkę brangiausius bilietus (VIP paketą Nr. 1 „Dua‘s House Party“), kurių vieno vertė didesnė nei 300 eurų.

Šiems žmonėms žadėta: ankstyvas patekimas į renginio salę, specialiai sukurta išskirtinė atributika su autografu, originali VIP Dua Lipa koncertinio turo suvenyrinė laminuotė su dirželiu, asmeninis kvietimas į išskirtinį vakarėlį prieš koncertą, raudonojo kilimo įėjimas su foto sienele, diskoteka su išskirtiniu DJ setu iš „BuckBetty“, vaizdo žaidimas, konkursas „gyvam“ šokiui su Dua Lipa žaidime, grupinis užsiėmimas su profesionaliu choreografu, mokysiančiu atlikti šokį iš Dua Lipa muzikinio klipo (nufilmuotą vaizdo įrašą neva galima bus atsiimti po pasirodymo), stendai su profesionaliais vizažistais, grupinė nuotrauka su Dua Lipa prieš pasirodymą, fotokabinos asmeninei nuotraukai, firminės atributikos komplektas, gaivieji gėrimai.

Šeimai parodžius bilietus, jiems taip pat buvo liepta stoti į bendros eilės galą, o bilieto aprašyme nurodytas vakarėlis su Dua Lipa bei kitos pramogos neva buvo atšauktos“, – tikino Domas.

Luko Grušecko, Evelinos Sabaliauskaitės ir Martyno Siruso nuotr./Dua Lipos koncerto Kaune akimirka
Luko Grušecko, Evelinos Sabaliauskaitės ir Martyno Siruso nuotr./Dua Lipos koncerto Kaune akimirka

Anot jo, už bilietų kasos stiklo buvę žmonės labai ramiai ir gana abejingai pasakė, kad „šios dalys atšauktos dėl COVID, ai, o jums niekas neparašė?“. Šeima, suprantama, nieko nežinojo ir, vilniečio teigimu, patyrė šoką, mažoji Dua Lipos gerbėja pradėjo garsiai verkti.

„Taip verkiančio vaiko aš apskritai iki šiol negirdėjau ir kažkaip pasidarė nesmagu. Na, taip, organizatoriai abejingi, čia aišku, bet kam tada daryti tas skirtingas bilietų kategorijas? Kodėl neparašius visiems, kas pirko bilietus, apie koncerto pokyčius? Kodėl elgtis taip atsainiai?“, – retorinius klausimus kėlė Domas.

Kas turėjo suteikti pagalbą?

Koncerto dieną, anot Domo, renginio puslapyje socialiniuose tinkluose nemažai žmonių liejo pyktį, nusivylimą ir kėlė klausimą, kodėl koncertas paankstintas ir niekas nebuvo informuotas. Visi tokie komentarai, vilniečio teigimu, buvo trinami.

Skaitytojo nuotr./Komentarai oficialiame renginio aprašyme, kuris sukurtas feisbuke
Skaitytojo nuotr./Komentarai oficialiame renginio aprašyme, kuris sukurtas feisbuke

Negana to, žadėta, kad „apšildanti“ Dua Lipą atlikėja bus Tove Lo, bet ir ši nepasirodė – koncertavo Jovani.

Taip verkiančio vaiko aš apskritai iki šiol negirdėjau.

„Nežinau, kada tiksliai ir kaip, bet apie tai kažkaip atskirai informuotas, nors turėjau bilietą, irgi nebuvau. Vis dėlto, labiausiai piktino tai, kad organizatoriai rašė, jog padės, suteiks pagalbą renginyje, bet net jokių kontaktų nedavė, kas tą pagalbą turi suteikti. Reikėjo ilgai ieškoti, kas suteiktų informacijos, niekas nekėlė telefonų, o vietoje išgirdome poziciją, maždaug, „eilės galas ten, viskas“ arba „štai, lapas, supildykit ir kažką atsiųsim““, – piktinosi Domas.

Dovanas išsiųs

15min susisiekus su „Live Nation Lithuania“, bendrovės vadovas Aleksandras Karablikovas paaiškino, kad renginio Kaune data, kaip ir keli kiti Dua Lipa pasirodymai Europoje, buvo paankstinti keliomis dienomis dėl atlikėjos komandos logistinių priežasčių. Apie pasikeitimus vasario 10 dieną renginio organizatorius tikina išplatinęs pranešimą žiniasklaidai.

„Live Nation Lithuania“ vadovas teigė, kad bilietų platintojas Bilietai.lt išsiuntė informacinį pranešimą visiems bilietų pirkėjams, apie tai buvo aktyviai ir daug komunikuojama socialiniuose tinkluose.

Pats organizatorius neva neturi bilietų pirkėjų kontaktų.

Atnaujinta VIP paketų informacija kelios dienos prieš koncertą taip pat, tikinama, buvo išsiųsta bilietų platintojo, o ne renginio organizatoriaus.

„VIP paketus, atlikėjos atstovų prašymu, renginio organizatorius išsiųs šią savaitę visiems VIP paketų pirkėjams jų registracijoje nurodytu adresu“, – komentare žadėjo A.Karablikovas.

Pasak jo, nė vienas komentaras nėra trinamas.

„Artėjant renginiui, socialinius tinklus užplūdo nelegaliai bilietus ketinantys parduoti bilietų perpardavėjai. Bilietus perparduoti yra draudžiama. Tai nurodyta Bilietai.lt taisyklėse, su kuriomis sutinka kiekvienas bilietų pirkėjas. Perpardavėjų komentarai taip pat nebuvo trinami, o slepiami (hide), kad gerbėjai nebūtų įtraukti į draudžiamą veiklą, kurios metu jie gali būti apgauti, iš jų išvilioti pinigai“, – teigė A.Karablikovas.

Papildyta birželio 24 d. Po šio straipsnio publikacijos renginio organizatorius atsiuntė papildomą komentarą.

„Apgailestaujame, kad dėl logistinių priežasčių dovanos mūsų šalį pasiekė vėliau nei planuota. Tikimės, kad gerbėjus jos nudžiugins pačiu artimiausiu metu.

VIP paketą (kuriame buvo numatytas vakarėlis prieš koncertą – aut. past.) atšaukė atlikėjos atstovai. Tai įvyko balandžio mėnesį, tai yra, iki renginio likus daugiau nei 2 mėnesiams.

Visi minėto VIP paketo pirkėjai buvo apie tai informuoti. Visiems, įsigijusiems šį paketą, buvo suteikta galimybė pasikeisti bilietą į „Early Entrance“ arba „Hot Ticket“ paketus, grąžinant kainos skirtumą arba grąžinant visą sumą, jeigu pirkėjas persigalvotų ir nebenorėtų stebėti koncerto“, – paaiškinama renginio organizatoriaus komentare.

Sulaukė vieno skundo

15min užklausa buvo išsiųsta ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT). Kaip teigė Dalia Malinauskienė, šios tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja, dėl šios situacijos iki šiol nėra gauta jokių skundų ar pasiteiravimų telefonu bei el. paštu.

Tiesa, tos pačios dienos popietę specialistė patikino, kad vis dėlto vienas pasiteiravimas dėl panašios situacijos tame koncerte birželio 21 dieną buvo gautas.

Anot D.Malinauskienės, Civiliniame kodekse nustatyta, jog prieš sudarydamas vartojimo sutartį, verslininkas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti vartotojui būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinančią informaciją (įskaitant pasikeitusią renginio datą ar atitinkamas sąlygas įsigijus VIP paketus), o pareiga įrodyti, kad informacija yra suteikta vartotojui, tenka verslininkui.

„Verslininkas, neįvykdęs arba netinkamai įvykdęs pareigą suteikti informaciją vartotojui, turi atlyginti dėl to vartotojo patirtus nuostolius“, – patikino tarnybos atstovė.

Vartotojų lūkesčiai dėl įsigyjamų paslaugų ypatumų, pasak jos, formuojasi pagal jiems prieš sudarant sutartį pateiktą informaciją apie įsigyjamą paslaugą. Šiuo atveju, pagal pateiktą informaciją prieš sutarties sudarymą, vartotojas, galimai, turėjo pagrįstą lūkestį anksčiau patekti į renginio salę, naudotis kitais privalumais.

Tai, kad keičiasi sudaryto sandorio sąlygos, kaip šiuo atveju – renginio data, verslininkas, sužinojęs šią informaciją, turi pareigą nedelsiant informuoti apie tai vartotoją, suteikdamas jam pakankamai laiko priimti sprendimą.

„Tai, kad keičiasi sudaryto sandorio sąlygos, kaip šiuo atveju – renginio data, verslininkas, sužinojęs šią informaciją, turi pareigą nedelsiant informuoti apie tai vartotoją, suteikdamas jam pakankamai laiko priimti sprendimą. Tačiau iš pateikto situacijos aprašymo matyti, kad vartotojas apie sutarties sąlygų pasikeitimus nebuvo informuotas“, – įvertino D.Malinauskienė.

Vartotojas, manydamas, kad jo teisės buvo pažeistos (pvz., nebuvo pateikta informacija apie pakeistą datą ar buvo suteikta nekokybiška paslauga), pirmiausia turi kreiptis į renginio organizatorių (nurodytą ant bilieto) nurodydamas savo reikalavimą, pvz., pakeisti įsigytą paslaugą į kitą, sumažinti paslaugos kainą ar nutraukti sutartį ir grąžinti sumokėtus pinigus (tuo atveju, jeigu renginyje dalyvauti atsisako).

Jei vartotojo netenkina verslininko atsakymas ar per 14 dienų verslininkas neatsako, vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka. Būtina pridėti vartotojo reikalavimą pagrindžiančius įrodymus, t. y. kas nebuvo suteikta renginio metu, nors buvo paminėta renginio aprašymo metu, su tai įrodančiais dokumentais (nuotraukomis, vaizdo medžiaga ar pan.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs