Ketvirtadienio vakarą sostinėje vyko grupės „bichtcraft“ ir jų debiutinio vaizdo klipo pristatymas, kuriame dalyvavo naujos grupės nariai, vaizdo klipo kūrybinė grupė, būrys draugų.
„Ineta Stasiulytė klipe vaidina nuostabaus grožio moterį, kuri virsta ne šio pasaulio sutvėrimu. Ji įkūnija kiekvienoje moteryje tūnančias dvi viena kitai prieštaraujančias jėgas – moterišką meilumą ir gaivališką aistrą“, – kalbėjo „bichtcraft“ vokalistas Justinas Simanavičius.
Dainai žodžius kūręs vokalistas J.Simanavičius tikina, kad skaičius 18 pasirinktas ne atsitiktinai, mat įvairiose kultūrose jis turi ir simbolinę reikšmę.
„Kinijoje šiuo skaičiumi pažymėti namai laikomi sėkmingais ir garantuojančiais jo gyventojams praturtėjimą. 18-ta Taro korta simbolizuoja Mėnulio ir kosminę energiją. 18 milijonų amerikiečių reguliariai medituoja ir lygiai tiek pat balso teisę turinčių JAV gyventojų rinkimuose nepalaikė nei Donaldo Trumpo, nei Hillary Clinton. Neoficialiais duomenimis Stambule gyvena 18 milijonų gyventojų. Šis skaičius minimas ir Biblijoje: per šabą Jėzus mokė sinagogoje. Pas jį atėjo moteris, kuri 18 metų kentėjo nuo ligos, dėl kurios negalėjo išsitiesti. Jėzus išvadavo ją nuo negalios“, – pasakoja Justinas.
Įvertinkite debiutinį „bichtcraft“ vaizdo klipą ir dainą:
Dainininkas sako, kad daina „18 million“ yra apie esminius pokyčius žmogaus gyvenime. Dainoje skambantys žodžiai būtent tai ir atskleidžia: „Old story is over, can ancient god fall asleep?“ (liet. – „Sena istorija pasibaigė, ar gali senovės dievai eiti miegoti?“)
„Tai daina apie vidinę ir išorinę kovą. Apie tai, kad kenčiame, ne dėl to, kad ištinka blogi dalykai, o dėl to, jog neteisingai vertiname situaciją. Tačiau yra aukštesnės jėgos, kurios gali padėti išsivaduoti, jeigu tik pats žmogus to nori“, – teigia Justinas ir priduria, kad vaizdo klipe vaizduojama dviejų žmonių kova su savimi ir vienas kitu, sielų kova be jokių ribų.
„bichtcraft“ atsirado neatsitiktinio atsitiktinumo dėka, kai du biržiečiai – Justinas ir Alvidas Kavaliauskas – ėmę dirbti kartu suprato, kad gali sukurti kokybišką muziką. Duetas ir anksčiau yra parašę dainų, tačiau vaizdo klipas „18 million“ – pirmasis. Duetas džiaugiasi, kad klipui pavyko sukurti įspūdingus specialiuosius efektus ir, kad jame perteikta pagrindinė idėja: patys galime kurti savo realybę.