2013 01 19

Įvertinkite: Justinas Bieberis švenčia debiuto internete metines ir pristato akustinę „Take you“ versiją

Nuo tada, kai svetainėje „Youtube“ pasirodė balsingasis paauglys Justinas Bieberis (18) prabėgo net 6-eri metai. Švęsdamas šią sukaktį dainininkas nusprendė gerbėjams paruošti akustinę albumo „Believe“. Kol vyksta kūrybos ir įrašų darbai Justinas toje pačioje svetainėje nusprendė pasidalinti viena iš albume skambėsiančių dainų „Take you“.
Justinas Bieberis
Justinas Bieberis / „Scanpix“ nuotr.

„Tiesą pasakius, prabėgo net šešeri metai nuo tos dienos, kai aš nusprendžiau svetainėje „Youtube“ pasidalinti savo pirmąja daina“, – vaizdo įraše, įkeltame penktadienį, porina J.Bieberis. Žinoma, talentingasis vaikinas iš Kanados paragavo pasaulinės šlovės skonio tik tuomet, kai jo vaizdo klipą pamatė ir taip „atrado“ jo dabartinis vadybininkas Scooteris Brownas.

Siekdamas įspūdingai pažymėti šias metines, popžvaigždė nepamiršta ir savo gerbėjų bei ruošia jiems savo naujausio albumo, išleisto 2012-aisiais, „Believe“ akustini1 versiją. O vaizdo klipe jis pasidalina viena mėgiamiausių savo dainų „Take you“.

Naujai nuskambėsiantis albumas, anot portalo HollywoodLife.com, pasirodys 2013 metų sausio 29 dieną.

Visos akustiniame albume „Believe“ skambėsiančios dainos:

  1. Boyfriend (Acoustic Version)
  2. As Long As You Love Me (Acoustic Version)
  3. Beauty And A Beat (Acoustic Version)
  4. She Don’t Like The Lights (Acoustic Version)
  5. Take You (Acoustic Version)
  6. Be Alright (Acoustic Version)
  7. All Around The World (Acoustic Version)
  8. Track 8 (Acoustic Version)

Pasiklausykite akustinės Justino Bieberio dainos „Take you“ versijos ir komentaruose išsakykite savo nuomonę:

VIDEO: TAKE YOU - Acoustic - 6 Years of Kidrauhl

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos