2016 07 12

Įvertinkite: „Lietuvos balse“ išgarsėjęs Mantvydas Sabaitis pristato savo kūrybos dainą ir klipą

Tik prieš ketverius metus ant muzikinės scenos užlipęs talentingas jaunuolis Mantvydas Sabaitis jau spėjo save įsirašyti į Lietuvos muzikos padanges. Eurovizijos atrankos su grupe „Rollikai“, koncertai su „Kings of Leon Tribute LT“ kolektyvu bei naujoji savos kūrybos daina „My story (Every Second Counts)“ – ir tai tik ilgo muzikinio kelio pradžia.
Mantvydas Sabaitis
Mantvydas Sabaitis / Eglės Pinekienės nuotr.

Savo karjerą pradėjęs ant Lietuvos balso scenos, Mantvydas jau gali pasigirti ne viena koncertine sėkme. Tačiau kiekvienas atlikėjas svajoja apie savo kūrybos dainas, todėl šį kartą M.Sabaitis nusprendė atverti naują muzikos lapą savo karjeroje: „Kūryba yra labai nenuspėjamas dalykas. Kartais tau gali gimti šimtas idėjų per mėnesį, o kartais ir viena per pusę metų, – apie savo naujos dainos planus atvirauja atlikėjas, – Ši daina jau yra sukurta keletą mėnesių, tačiau, pilnam išpildymui laukė ir jai priklausančio klipo.“

Paklaustas apie dainos stiliaus pasirinkimą, kuris tiktų labiau lietingoms dienoms, dainos autorius turi savo nuomonę: „Vasarą skamba ne vien tik linksmos ir gražios dainos. Mano manymu, gera daina suskambės ir vasarą ir žiemą ir rudenį ir pavasarį. Kiekviena daina turi savo klausytoja, – atvirai kalba Mantvydas, – Man svarbiausia, kad daina paliestų klausytoją su žinute, kurią ta daina skleidžia. Be to, mano nuomone, muzika turi būti įprasminta giliais žodžiais, kurie galėtų įkvėpti ar paskatinti žmones, todėl mano visa kūryba ir yra paremta šia ideologija.“

VIDEO: MNTD - My Story ( Every Second Counts)

Kalbėdamas apie dainos muzikinio klipo niūroko pobūdžio pasirinkimą, M.Sabaitis teigia, kad daina turėtų motyvuoti klausytoją: „Pati daina transliuoja pakankamai niūrią nuotaiką, tačiau toje niūrioje nuotaikoje galima atrasti tam tikrų elementų, kurie yra kaip žinutė, skatinanti ir įkvėpianti žmones žengti per gyvenimą skaičiuojant kiekvieną sekundę, nes kiekviena sekundė yra dalis mūsų gyvenimo, o švaistyti jo nėra kada“, – apie dainos ir jos klipo prasmę pasakoja atlikėjas.

Savo dainos paleidimas į pasaulį Mantvydui buvo labai svarbus žingsnis muzikinėje karjeroje, todėl, kaip teigia talentingasis dainininkas, prie šio projekto prisidėjo nemažas būrys specialistų: „Muzikos kūrime esu dar pakankamai žalias, tačiau turiu labai daug idėjų bei stiprią viziją kaip viskas turi skambėti, – apie savo užmojus atvirauja atlikėjas, – Todėl prie šios dainos ir mano vizijos realizavimo prisidėjo du prodiuseriai, kurie išpildė mano viziją bei idėjas. Šios dainos griaučius padėjo pastatyti žinomas lietuvių prodiuseris Papūga bei Gytis Valickas „Echoes“, kuris prisidėjo prie Donato Montvydo ir kitų Lietuvoje žinomų atlikėjų dainų kūrimo.“

Pasakodamas apie dainos muzikinį klipą, Mantvydas taip pat negaili pagirų ir visai kūrybinei grupei: „Kaip ir minėjau, daina yra kiek niūroka, tačiau labai noriu padėkoti prie muzikinio vaizdo klipo prisidėjusiai „Everybody Nose“ komandai, kuri dainos žinutę vaizdiškai perteikė tiesiog pasakiškai: režisieriui bei scenaristui Adomui Šerpenskui, scenarijaus autoriams Godai Gajauskaitei ir Rūtai Petrauskaitei, kinematografui Pauliui Jonikui bei aktoriams, Jurgiui Kameneckui, Linui Norkui, Robertui Arlauskui, Andriej Železniakov, Mažvydui Raudoniui ir Mikui Arlauskui.“

Kaip teigia M.Sabaitis, ši daina yra puikus kūrybinis startas kai paragavęs, negali sustoti: „Šiuo metu kuriu sekančią dainą, kuriai taip pat norėčiau klipo, nes mane sužavėjo kūrybininkų „Everybody Nose“ genealumas dirbant prie šio kūrinio. Taip pat, šiuo metu kuriame ir porą bendrų dainų su labai talentingu prodiuseriu Matto“, – apie savo tolimesnius kūrybos darbus atvirauja atlikėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis