2012 12 06

Įvertinkite: projektas „ŠarkA“ pristato naują dainą „Mylėk mane nebyliai“

Projekto „ŠarkA“ merginos Kristina Ivanova (25), Gintarė Valaitytė (28) ir Ieva Stasiulevičiūtė (23), atėjus žiemai, kviečia visus kovoti už jausmus. Sako, kad kiekvienas turi savo istoriją, o visas pasaulis sukasi apie tą patį jausmą – meilę. Todėl merginos nusprendė pristatyti dar niekur negirdėtą, šviežut šviežutėlę ir žiemišką meilės dainą „Mylėk mane nebyliai“.
Projektas „ŠarkA“
Projektas „ŠarkA“ / „Culture Bridge“ nuotr.
Culture Bridge nuotr./Ieva Stasiulevičiūtė
Ieva Stasiulevičiūtė

„Šiandien Jums atiduodame naujausią savo dainą “Mylėk mane nebyliai„ ir kviečiame visus, iškritus pirmajam sniegui, rašyti laiškus. Keista, bet popieriaus lapas kartais gali tapti geriausiu draugu“ – patirtimi unisonu dalinosi „ŠarkA“ merginos.

Kalėdoms alsuojant į nugaras merginos savo gerbėjams nusprendė skirti žiemiškus, jausmingus ir šiltus palinkėjimus. Štai grupės lyderė Kristina visiemes linkėjo meilės. „Rašykite ir mylėkite. Mylėkite tėvus, senelius, vaikus, artimuosius, draugus. Mylėkite gyvenimą“, – kvietė ji.

Kristina Ivanova
Kristina Ivanova

Jai antrindama Ieva patarė net ir patyrus nusivylimą drąsiai žengti priekin ir dėl meilės nebijoti nusvilti pirštus tiek kartų, kiek tik prireiks: „O jei patirsite nusivylimą niekada nenorėkite atsukti laiko atgal, nes vis tiek darysite tas pačias klaidas“.

“Džiaugsmas, pavydas, ilgesys, aistra, tuštuma, šiluma ir švelnumas – tai tikrosios spalvos. Nebijokite jų, nes jos reikalingos gyvenimui” – kiek gerbėjus drąsino Gintarė. Merginos siūlo, kiekvienam atrasti savo tikrąją meilę, o jei ji išėjo, vis tiek stengtis būti laimingais.

O dabar išmušė jūsų valanda – pasiklausykite ir įvertinkite projekto „ŠarkA“ dainą „Mylėk mane nebyliai“:

VIDEO: Sarka Mylek mane nebyliai

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis