2018 04 20

Julijos Ritčik ir Laimono Staniulionio duetas „Bambalam“ pristato du naujus vaizdo klipus

Grupės „4fun“ lyderių Julijos Ritčik ir Laimono Staniulionio duetas „Bambalam“, vasario pabaigoje išleidęs to paties pavadinimo debiutinį albumą, pristato dvi naujas dainų vaizdo versijas kūriniams „You gotta move“ ir „To my soul“.
„Bambalam“ duetas – Julija Ritčik ir Laimonas Staniulionis
„Bambalam“ duetas – Julija Ritčik ir Laimonas Staniulionis / Tomo Kaunecko nuotr.

Amerikiečių tradicinės dainos „You gotta move“ aranžuotės pagrindas – šiuolaikiškas ritmas, pritaikytas afrikietiškam moliniam būgnui udu drum, o Julijos autorinės dainos „To my soul“ teksto vaizdo klipe galima pamatyti vieną originaliausių albume skambančių perkusinių instrumentų Rav Vast – metalinį būgną, artimą Lietuvoje jau pamėgtam Hang drum, tačiau Rav Vast skiriasi nuo jo ir gaminimo būdu, ir kitokiu, savitu garsu, kuris atsiskleidžia dainos aranžuotėje.

VIDEO: BAMBALAM - YOU GOTTA MOVE

Pagrindinė albumo „Bambalam“ mintis buvo sujungti autorinę kūrybą ir Laimono sukauptų įvairiausių pasaulio kraštų perkusijos instrumentų skambesį, suteikti dainoms originalumo, atskleidžiant perkusijos grožį ir unikalumą.

Laimono kuriamos dainų vaizdo versijos leidžia ne tik išgirsti, bet ir pamatyti, kaip atrodo egzotiški perkusiniai instrumentai, kaip jais grojama bei kaip žingsnis po žingsnio sukuriamos dainų aranžuotės.

VIDEO: BAMBALAM - TO MY SOUL

Albumą „Bambalam“ galima rasti dueto tinklalapyje bambalam.lt ir populiariausiose pasaulyje muzikos klausymo, naudojimo ir atpažinimo platformose „Spotify“, „Deezer“, „Apple Music“, „Itunes“, „Google Play Music“ ir „Shazam“ bei lietuviškos muzikos platformoje pakartot.lt. Dueto „YouTube“ kanale galima pamatyti jau šešias dainų vaizdo versijas, dar dvi pasirodys netrukus. Albumą rėmė asociacijos LATGA socialinis kultūrinis fondas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis