Šįkart „Summer In The City“ savo programa labiausiai džiugino elektroninės muzikos mylėtojus. O kaip gi! Kai pagrindinis svečias scenoje – legendinė Norvegų grupė „Royksopp“, praleisti šou bet kuriam didesniam melomanui būtų tikra nuodėmė.
Kitąmet 20 metų jubiliejų scenoje minėsiantis Sveino Berge‘o ir Torbjorno Brudtlando duetas į Lietuvą atvyko dar penktadienio rytą, turėdami laisvą minutę jiedu spėjo ne tik aplankyti gražiausias Vilniaus vietas, bet ir pasigrožėti Trakais – aplankė pilį, paragavo kibinų.
O vakarop jau ruošėsi ilgai Vilniuje lauktam koncertui. Tiesa, „Royksopp“ gerbėjams grupės pasirodymo penktadienį teko kantriai palaukti. Nuo 18 val. prasidėjusiame vienos dienos festivalyje koncertavo ir daugiau ryškių atlikėjų ir muzikos grupių.
Tarp jų – ir prieš porą metų lietuviškos muzikos padangėje debiutavęs ir žaibiškai išpopuliarėjęs „Daddy Was A Milkman“ bei drąsiais eksperimentais ir ypatingu skambesiu išsiskiriantis „Solo ansamblis“.
Čia pasirodė ir ne vienas svečias iš užsienio, susirinkusiems koncertavo ir populiarus Estijos elektroninės muzikos atlikėjas Andresas Kopperis, geriau žinomas sceniniu Noep vardu, lyriškomis baladėmis susirinkusių ausis glostė britų žvaigždė Johnas Paulas Cooperis.
Galiausiai kiek po 22 val. į sceną žengė ir patys „Royksopp“ – griausmingai, spalvingai, stilingai. Scenoje už muzikantų nugarų užsidegė keli ekranai, o scenos priekyje – didžiulis grupės pavadinimą iliustruojantis užrašas.
Netrukus pasirodė ir patys muzikantai, kuriuos publika pasitiko garsiais plojimais. Šie tuo tarpu negailėjo gražių ir vis dėkojo Vilniui už šiltą sutikimą patikinę, kad Lietuvoje jiems labai patinka.
„Royksopp“ kūriniai grupės gerbėjams – puikiai žinomi, ypač senieji, prieš daugiau nei dešimtmetį sukurti hitai. Tačiau koncerte Vilniuje skambėjo ir dainos, kurias duetas įrašė su garsia švedų vokaliste Robyn, o taip pat su norvegų atlikėja Susanne Sundfor.
Dar 2014-aisiais išleidusi savo paskutinį studijinį albumą „The Inevitable End“ grupė gerbėjams viešai pasižadėjo, kad tai bus paskutinis studijinis darbas „Royksopp“ diskografijoje. Tačiau pastaruoju metu duetas vis intriguoja naujais kūriniais, singlų leidybos jis neišsižadėjo.
Norvegų pasirodymas Vilniuje – įdomus. Ar toks, kokio galėjo tikėtis vyresnieji grupės gerbėjai? Kažin. Tačiau grupė pasistengė atitikti tiek savo ištikimų ilgamečių gerbėjų skonį, tiek prisitaikyti prie jaunesnės auditorijos. Toks balansas koncerte atrodė originaliai, ypač kai bene garsiausias jų hitas, dar 2005 metais išleistas „What Else Is There?“ suskambo moderniu, šokių muzikos stiliumi.
Tuomet iki tol sceną puošęs spalvingas „Royksopp“ užrašas transformavosi į labiau hipsterišką, pilną grupės pavadinimą pakeitė raidžių RYXP trumpinys.
Vakaro žvaigždės savo pasirodyme negailėjo spalvingų vizualizacijų, svarbią vietą užėmė ir lazerių šou.
Lazeriai minią nuo scenos ryškiai nušvietė ir skambant prieš porą metų išpopuliarėjusiam „Running To The Sea“ hitui. Įspūdingą reginį publika skubėjo užfiksuoti vaizdo įrašuose, tuomet žiūrovų minioje masiškai sužibo mobiliųjų telefonų švieselės.
Kalnų parke paruošiamieji scenos darbai vyko nuo ketvirtadienio, todėl organizatoriai pasirūpino, kad garso ir šviesos technika atitiktų aukščiausius standartus.
Besisukiojančių prožektorių šviesos, lazeriai, neoninės spalvos ir trankūs ritmingi pragrojimai tarp žinomų kūrinių Kalnų parką pavertė viena didžiule šokių aikštele. Susirinkusių neišgąsdino ir prakiuręs dangus, tačiau nestiprus lietus pasirodymui tik suteikė žavesio – „Royksopp“ publiką šokdino ir lietuje.
Gerbėjų rankos į viršų kilo skambant „Eple“, „The Girl and the Robot“, „Happy Up Here“, „Never Ever“, „Here She Comes Again“ ir kitiems hitams.
Siautulingą šou Vilniuje surengę norvegai čia ilgai neužsibus. Jau savaitgalį jų laukia tolimesni turo koncertai, kurių artimiausias nusimato Maskvoje.
TAIP PAT SKAITYKITE: „Summer In The City“ skelbia visas festivalio žvaigždes