Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 11 02

Klipas „Gangnam Style“ – antras pagal žiūrimumą svetainėje „YouTube“

Pietų Korėjos popmuzikos sensacijos Psy klipas „Gangnam Style“ tapo antruoju pagal žiūrimumą visų laikų klipu „YouTube“ – keistajam reperiui toliau šturmu imant visą pasaulį, minimą jo filmuką jau pasižiūrėjo beveik 620 mln. interneto vartotojų.
Psy koncertas Seule
Psy koncertas Seule / „Scanpix“ nuotr.

34 metų dainininkui, kurio tikrasis vardas yra Park Jae-Sangas, žaibišką tarptautinę šlovę pelniusi „Gangnam Style“ yra technomuzikos odė vienam ultramadingam Seulo rajonui. Debiutavusi liepos mėnesį, ši daina tapo pasauliniu hitu.

Klipas su garsiuoju „jojimo šokiu“ nepaprastai išpopuliarėjo internete ir penktadienį iš antrosios žiūrimiausių klipų vietos išstūmė Jennifer Lopez šokių muzikos hitą „On the Floor“, tačiau vis dar atsilieka nuo kanadiečių paauglių dievaičio Justino Bieberio „Baby“, kuris buvo peržiūrėtas 790 mln. kartų.

Psy jau šeštą savaitę iš eilės taip pat lieka antroje „Billboard“ šimtuko Jungtinėse Valstijose vietoje. Prieš tai jis įvairiose šalyse, tarp jų – Didžiojoje Britanijoje ir Australijoje, buvo atsidūręs pirmosiose populiariausiųjų sąrašų vietose.

Jo dainos ir klipo, kurie įkvėpė šimtus parodijų ir susižavėjimą perteikiančių filmukų visame pasaulyje, populiarumas padėjo dainininkui gauti kontraktą su J.Bieberio agentūra.

Pietų Korėjoje Psy jau yra muzikos veteranas – jis yra išleidęs šešis albumus, o kitą savaitę pradės reklaminį turą Europoje, kurio metu pasakys kalbą debatų draugijoje „Oxford Union“ ir pasirodys per MTV Europos muzikos apdovanojimų ceremoniją Vokietijoje.

Pietų Korėjos popmuzikos sensacijos Psy klipas „Gangnam Style“:

VIDEO: PSY - GANGNAM STYLE

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos