2021 04 02

M.Kavaliauskas į muzikos padangę grįžta su nauju kūriniu: tai naujo karjeros etapo pradžia

Martynas Kavaliauskas – gerai žinomas dainininkas ir aktorius, sukūręs ryškius pagrindinius vaidmenis Kauno Valstybinio muzikinio teatro miuzikluose bei Anželikos Cholinos šokio teatre, šiandien pradeda naują – kitokį – kūrybinį etapą. Artimiausiuose atlikėjo planuose – debiutinis autorinių lietuviškų dainų albumas.
Martynas Kavaliauskas
Martynas Kavaliauskas / Augustės Kukaitytės nuotr.

„Man šiandien išties svarbi diena, nes pristatau pirmąją savo debiutinio albumo dainą „Blaško vėjai“. Albumą kūriau visus pastaruosius metus, tad klausytojams atėjo metas išgirsti pirmąjį jo kūrinį ir specialiai jam kurtą vaizdo klipą“, – džiaugėsi Martynas.

Taip pat atskleidė, kad daina „Blaško vėjai“ jam brangi labiausiai dėl to, kad su jos gimimu prasideda naujas etapas Martyno muzikinėje karjeroje.

„Nusprendžiau pats užsiimti savo autorinių dainų muzikos produkcija, tai reiškia, kad nuo šiol mano kūriniai skambės iki galo išbaigti mano paties“, – atskleidė Martynas.

Nedaug kas žino, bet dainininkas dar 2016 m. baigė muzikos prodiusavimo studijas Centrinio Lankašyro universitete Didžiojoje Britanijoje bei Vytauto Didžiojo universitete Kaune.

Martynas Kavaliauskas – „Blaško vėjai“:

VIDEO: Martynas Kavaliauskas - Blaško Vėjai

„Baigęs studijas turėjau tiek darbų įvairiuose muzikiniuose projektuose, teatre, komerciniuose renginiuose ir kitur, kad fiziškai nelikdavo pakankamai laiko atsidėti autorinei kūrybai ir ypač muzikos prodiusavimui, tai reikalauja daug specifinių žinių, įgūdžių, betarpiško atsidavimo, nuolatinio mokymosi.

Žinojau, jei trokštu pasiekti pagrindinį savo tikslą – kad dainų skambesys būtų visapusiškai kokybiškas ir mane patį džiugintų rezultatas – reikės įdėti daug darbo. Taigi tą pačią akimirką, kai daugiau nei prieš metus pasaulyje pamažu buvo įvedamas karantinas, aš jau žinojau, kad atsidėsiu savo autorinės muzikos produkcijos kūrimui, tą darysiu nuoširdžiai ir skirsiu tam visą savo laiką“, – susijaudinimo neslėpė Martynas.

Atlikėjas teigė, kad pirmojo singlo ir vaizdo klipo tema labiausiai atspindi gyvenimo ir jausmų kontrastus, jų nepastovumą, trapumą ir kaitą.

Augustės Kukaitytės nuotr. /Martynas Kavaliauskas
Augustės Kukaitytės nuotr. /Martynas Kavaliauskas

„Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad daina ir vaizdo klipas kalba apie jausmus tarp vyro ir moters, bet iš tiesų dainos pagrindinė mintis yra daugiaprasmė, liečianti keletą siužetinių linijų. „Blaško vėjai“ – tai frazė, kuri metaforiškai apibūdina tiek žmogaus gyvenimo vingius, tiek jausmų tarp dviejų, vienas kitą mylinčių žmonių, nuolatinę natūralią kaitą.“

Martynas atskleidė, kad dainą išleisti būtent pandemijos kontekste buvo nuspręsta dar ir dėl to, kad kūrinys šiame kontekste įgavo visai naują prasmę ir spalvas: „Pandemija sukrėtė, išblaškė visą pasaulį, tai taip pat atsispindi šios dainos muzikos, teksto ir vaizdo produkcijos idėjoje.“

Martynas teigia, kad vaizdo klipo režisūrinius sprendimus priėmė drauge su žmona Rusne: „Kurdami vaizdo klipą, ieškojome būtent tokios siužetinės linijos, kuri paryškintų iliuzijos, trapumo, tam tikros nežinomybės jausmą, juk gyvenime niekada nežinome, kada balta taps juoda.“

„Šios dainos muziką ir tekstą parašiau prieš daugiau nei trejus metus, ją keletą kartų aranžavo ir kiti muzikos prodiuseriai bei kompozitoriai, tačiau jaučiau, kad ji turi skambėti kitaip.

Tai tapo esmine paskata ir suvokimu, kad savo autoriniams kūriniams galutinį muzikinį pavidalą, kuris pasieks klausytoją, labiausiai norėčiau kurti pats. Šiandien jį dovanoju žmonėms ir viliuosi, kad „Blaško vėjai“ pasieks ne tik jų ausis, svarbiausia – širdis“, – pasakojo Martynas apie dainos „Blaško vėjai“ gimimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis