„Dainas įrašinėjome toje pačioje studijoje, Kaune – RSD Studios ir dirbome su prodiuseriu RSD (Laurynu Jackoniu) todėl visas procesas vyko sklandžiai ir greitai. Per 5 susitikimus studijoje padarėme 5 kūrinius“, – dalijasi MIR ir Mad Money.
Albumas atspindi klasikinį hiphopo skambesį. Klausytojų išsiilgtas senasis Mad Money stilius, primenantis tokius kūrinius kaip „Pasiilgau“, „0.8“, „Laisvas atsipalaidavęs“ yra kupinas griežto, bet teisingo turinio, tikras ir nesuvaidintas. Jauno amžiaus būsimiems atlikėjams jie norėjo parodyti, jog šiuolaikinio repo skambesys nebūtinai turi būti standartas šių dienų kūryboje.
„Svarbiausia daryti tai, kas tave veža ir rasti sau tinkamą stilių, kuriame jautiesi savimi. Tada ir kūryba taps vienu malonumu, nes unikalumas – tavo sėkmės dalis“, – įsitikinę jie.
Atlikėjas MIR savo kūryba džiugina klausytojus dar tik antrus metus, tačiau jau spėjo sulaukti sceninio pripažinimo. Būdamas vos šešiolikos metų vaikinas net negalvojo, kad aistra muzikai ateityje gali tapti jo kasdienybe. Tuo tarpu Mad Money scenoje gyvuoja ilgiau ir turi savo užsitarnautą vardą. Pirmą dainą atlikėjas įrašė 2007 metais kartu su tuo metu žinomu atlikėju ir nuo tos akimirkos dienos be muzikos – nebuvo. Abu atlikėjai į kūryba žiūri labai rimtai ir yra atsakingi už dainose pasakytus žodžius. Jų kūryba gausi supančios aplinkos, joje esančių žmonių ir asmeninių išgyvenimų.
Paklausus, kodėl būtent repo stilius patraukė kūrėją, Mad Money teigia: „Iš visų muzikos stilių hip-hop'as buvo artimiausias, patiko muzikos skambesys, patys tekstai, bei atlikimo technika. Repas patraukė mane, nes kurdamas galiu jaustis laisvas“.
Atlikėjo MIR kuriamas stilius Lietuvoje paplitęs mažiau, todėl paklausus, kuo jį sudomino išskirtinis drill muzikos stilius, atlikėjas turi užtikrintą atsakymą: „Šis stilius man pasirodė kaip vienas sunkiausiu rep‘o muzikos šakų. Vieną dieną paklausiau kelių lietuvių kuriamų drill‘o dainų ir pamaniau, kad galiu padaryti žymiai geriau. Man tai nėra tik muzikos stilius/šaka, tai – mano gyvenimo dalis, kuri traukia klausytojus dėl savito ritmo.“
Nors abiejų atlikėjų kuriami muzikos stiliai šiek tiek skiriasi, kartu susėdę jie gali nustebinti klausytojus visišku balsų ir ritmo suderinamumu.
Abu atlikėjai yra dėkingi prodiuseriui RSD, kuris labai daug prisidėjo prie šio albumo išleidimo. „Darbas su RSD yra neapsakomai sklandus. Šis žmogus tave supranta iš vieno žodžio, visada yra linkęs išklausyti, taip pat turi idėjų klipams, dainų viršeliams ir t.t. Darbas su juo – vienas malonumas,“ – teigia kūrėjai.
Lauryną visada žavėjo, kaip muzikos pagalba žmonės gali perteikti savo mintis ir jausmus, pasakoti įvairias istorijas ar susitapatinti su kitais žmonėmis taip, kaip žodžiais tiesiog nėra įmanoma. Jis stengiasi nestatyti savęs į rėmus ir kuria įvairaus stiliaus muziką, nors širdyje labai didelę vietą užima lėtas ritmas.
„Dažnai tai priklauso nuo mano pačio nuotaikos ar su kuo aš esu studijoje, tačiau jei paėmus bendriau, tai asmeniškai artimiausia man yra melancholiška/liūdna muzika. Nesu tikras, kodėl taip yra, kadangi nelaikau savęs labai jau liūdnu žmogumi tačiau man ji visad buvo arčiausiai širdies,“ – pasakoja prodiuseris.
Paklausus apie darbą su atlikėjais Mad Money ir MIR, prodiuseris nedvejoja: „Šie du atlikėjai yra savo srities profesionalai, tad darbas su jais niekada net ir nesijaučia kaip darbas. Pavyzdžiui, visi kūrinio kūrimo etapai praeina labai greitai, nes visas savo dalis jie įrašo vos per porą kartų. Aš pasitikiu jais, o jie pasitiki manimi, kad savo darbą padarysime gerai. Tai, mano nuomone, yra didžiausias pliusas.“