Išraiškingą ir daugiaspalvį Jazzu vokalą atskleidžiantis „Give It A Try“ – kūrinys, netelpantis į kritikų taip mėgstamus žanrų ir stilių rėmus. Aišku viena – dainuoti teksto eilutes ir judėti į elektroninį ritmą norisi jau po pirmosios perklausos.
„Give It A Try“ motyvas kai kam gali būti girdėtas ir versti pasiknaisioti atmintyje. Naujojo kūrinio inspiracija – „Kalnapilio“ reklamoje skambėjusi ir tikra lietuviškos reklamos garso takelių klasika tapusi Arinos daina „Ieškok geriausio“. Šiais metais „Kalnapilio“ iniciatyva kūrinys vėl atgaivintas ir jo motyvas bei Arinos balsas skamba naujoje reklaminėje kampanijoje „Vertas atradimo“. Panorus šią dainą perkelti iš televizijos ekranų į šokių aikšteles, „Silence Music“ padėjo ją pripildyti šiuolaikiniu skambesiu ir pateikė visiškai netikėtą interpretaciją.
Naujai elektroninei klasikinio kūrinio versijai liko mažai abejingų ir „Give It A Try“ dar net neprasidėjus vasarai užkopė į „Zip FM“ topo viršūnę. Panašu, kad naujose formose atgimę seni motyvai karščiausiu metų laikotarpiu siaus miestų erdvėse.
Prieš trejus metus sukurtas pirmasis tandemo kūrinys, gimęs iš ilgesio dainai – „I’ll Be Gone“ – tapo absoliučiu 2008-ųjų vasaros ir ilgo laikotarpio po jos hitu. Klubai, gatvės, virtuali erdvė – visur skambėjo Jazzu balsas, o originalus „I“ll Be Gone“ vaizdo klipas tapo žiūrimiausiu visų laikų lietuvišku klipu internete. Neilgai trukus debiuto sėkmę pakartojo „Who’s Shot The Silence?!“, tapęs savotiška komandos „Silence Music“ įsikūrimo priežastimi ir, be abejo, himnu.