2018 11 08

Merūno Vitulskio ir Luko Pačkausko premjera: 15min studijoje pristatė naują hito „Laikas“ versiją

Penktadienio rytas 15min studijoje prasidėjo muzikaliai. Čia Merūnas Vitulskis ir Lukas Pačkauskas pristatė naują savo darbą – atgimusį lietuviškos popklasikos hitą „Laikas“. Praėjus 20 metų, dainininkai jį ne tik perdainavo – 15min studijoje parodė ir naują dainos vaizdo klipą.
15min studijoje - Merūnas Vitulskis ir Lukas
15min studijoje - Merūnas Vitulskis ir Lukas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Naują dainos „Laikas“ versiją penktadienį vieni pirmųjų išgirdo portalo 15min skaitytojai – tenoras Merūnas Vitulskis drauge su reperiu Luku dainą ir vaizdo klipą pristatė tiesioginės transliacijos metu.

Įvertinkite:

VIDEO: LUKAS IR MERŪNAS "Laikas"

„Laikas“, praėjus dviem dešimtmečiams, atgimsta neatsitiktinai. Lapkričio 29-ąją Merūnas pradės naują koncertinį turą „Pasaulio klasikos hitai“. Galvodamas apie muzikinę programą, jis nusprendė į ją įtraukti ir vieną garsiausių lietuviškų kūrinių, kuris atitiktų klasikos hito vardą – juk „Laikas“ ilgus metus karaliavo radijo topų viršūnėse.

Tuomet, 1998-aisiais, šią dainą drauge įrašė netikėtas duetas – Lukas ir dabar jau šviesaus atminimo solistas Virgilijus Noreika.

Simboliška, kad vienas garsiausių Lietuvos tenorų Merūnas neretai vadinamas jaunuoju V.Noreika. Tad išgirsti naują „Laiko“ skambesį buvo tikrai įdomu.

Kiek kitoks, šiuolaikiškesnis, filmuotas moderniomis technologijomis, yra ir naujas dainos vaizdo klipas.

Žiūrėkite klipą ir pokalbį su Luku bei Merūnu 15min studijoje:

VIDEO: Merūno Vitulskio ir Luko Pačkausko premjera: pristatė naują hito „Laikas“ versiją

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis