2013 08 15

Michelle Obama išleis hiphopo muzikos albumą

JAV prezidento Baracko Obamos žmona Michelle Obama nusprendė, kad amerikiečiams reikia pozityvaus hiphopo, skatinančio aktyvų gyvenimo būdą, taigi jau visai netrukus išleis tokios muzikos albumą, praneša „Hollywood Reporter“.
Michelle Obama
Michelle Obama / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tiesa, pati Michelle Obama nesiryžo uždainuoti – ji to paprašė padaryti garsius JAV atlikėjus ir jų dainas sudėjo į vieną hiphopo dainų rinkinį „Songs for a Healthier America“ (liet. „Dainos sveikesnei Amerikai“). Albumą nemokamai parsisiųsti bus galima nuo rugsėjo 30-osios.

Amerikoje itin populiarūs atlikėjai Jordin Sparks, Matisyahu, Ariana Grande, Ashanti, Travisas Barkeris iš grupės „Blink 182“ ir kt. sutiko prisidėti prie prezidentienės sveikatingumo kampanijos „Let's Move“, kuri skatina amerikiečius daugiau judėti ir sveikai maitintis.

Kompaktinėje plokštelėje iš viso bus 19 įkvepiančių dainų, kurių pavadinimai kalba už save: „U R What You Eat“ (liet. „Esi tas, ką valgai“), „Let's Move“ (liet. „Pajudėkime“), „Just Believe“ (liet. „Tiesiog tikėk“), „We Like Vegetables“ (liet. „Mums patinka daržovės“) ir pan.

Iki kitų metų vasaros planuojama nufilmuoti vaizdo klipus dešimčiai dainų iš šio albumo, jie bus rodomi JAV mokyklose.

Michelle Obama kampaniją „Let's Move“ pradėjo prieš trejus metus, nes yra įsitikinusi, kad būtina kovoti su amerikiečių vaikų didžiausia problema – nutukimu. Ji tikisi, kad šis hiphopo albumas paskatins vaikus šokti, o dainų tekstai įkvėps atsakingiau rinktis maistą ir pamėgti sportą.

Jordin Sparks su Michelle Obama bendradarbiauja nebe pirmą kartą
Jordin Sparks su Michelle Obama bendradarbiauja nebe pirmą kartą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis