Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis

„Mano meilę kūrybai paskatina visai ne noras kaskart sukurti hitą“, – sako dainininkė ir dainų autorė Monika Liu. Nepaisant to, jai vis tiek pavyksta nuolat klausytojams pristatyti populiarumo viršūnes užkariaujančias dainas. Vienas šios vasaros hitų – kartu su TELE2 reklamos herojais Teleduetu atliekama nostalgiška daina, įkvėpta Monikos atostogų ilgesio.
Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis
Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis / „Tele2" nuotr.

Svarbiausia – emocija

Televizijos ekranuose ir radijo imtuvuose suskambo naujas vasaros hitas. Prie žiūrovams jau puikiai pažįstamo Teledueto prisijungė Monika Liu – bosanova stiliaus kūrinį, skambantį naujajame reklaminiame klipe, žinoma atlikėja parašė ir įdainavo pati.

„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis
„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis

Nuo pirmųjų muzikos akordų kūrinys užlieja švelnia nostalgija, svajingu ilgesiu ir panardina į prisiminimus apie jūrą, atostogas bei malonias akimirkas. Monika atskleidžia, kad tai – ne atsitiktinumas. Ji dažnai pati pasiduoda sentimentalioms emocijoms, tad jos atsispindi ir muzikoje.

„Aš esu svajoklė. Tokia, kuri mėgsta žiūrėti į jūrą arba į dangų ir svajoti apie įvairiausius dalykus – tiek liūdnus, tiek šviesius. Šįkart norėjosi tokios nuotaikos – iškart supratau, kad daina turi skambėti bosanova stiliumi, kuris perauga į dramatiškesnį populiariosios muzikos stilių“, – sako Monika.

„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis
„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis

Klausytojų širdis savo dainomis nesunkiai užkariaujanti atlikėja šįkart kūrė kiek kitaip, nei įprastai. Kartu su Teleduetu ji apdainuoja ne tik atostogas prie jūros, kylančią saulę ir jos spindulius, bet ir TELE2 5G namų internetą. Monika pripažįsta, kad konkreti užduotis jos ne tik neapribojo, bet ir kūrybą pavertė įdomiu procesu.

„Tikslas buvo ne tik panaudoti tekstą bei sukurti nuotaiką, kurios yra prašoma, bet ir iš tiesų parašyti kokybišką kūrinį. Pajaučiau azartą ir atidaviau visą širdį. Esu patenkinta rezultatu, tai buvo savotiškas iššūkis – juk panaudoti dainoje tokius žodžius, kaip „5G ryšys“ ar „pigus ir greitas namų internetas“ nėra lengva, – šypsosi Monika. – Pabandyti sau kelti tokį iššūkį buvo išties įdomu“, – priduria ji.

„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis
„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis

Dainininkė džiaugiasi ir partneryste su Teledueto nariais. TELE2 reklamos herojus įkūnijantys talentingi atlikėjai patys dainuoja, šoka ir skambina pianinu – nuo kampanijos pradžios jie jau yra išbandę ne vieną muzikinį stilių, o šįkart klipe kartu su Monika pasinėrė į bosanovos ritmą.

Laukia darbinga vasara

Monika Liu įsitikinusi – kūrinys turi skleisti emociją. Šis kūrinys jai asocijuojasi su vasara: atsipalaidavimu, lengvumu, gražiomis spalvomis, saulėlydžiais pajūryje, buvimu su artimaisiais gryname ore.

„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis
„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis

„Dėl to rašydama šią dainą iš tiesų ir mąsčiau, svajojau apie atostogas, kurių esu labai pasiilgusi“, – atvirauja dainininkė. Ši vasara Monikai – itin darbinga, jau prasidėjo ir suplanuoti koncertai, kuriuos ji laiko ypatingais.

„Mėgstu vasaros koncertus, ypač pajūryje. Čia daug romantikos, publika visada atsipalaidavusi. Vienas malonumas yra dainuoti žmonėms, kurie atostogauja. Vėliau temsta, žmonės ilgiau pasilieka, nes žino, kad rytoj nereiks į darbą. Patinka ir atviros erdvės – jose gera dainuoti, žiūrėti į dangų arba besileidžiančią saulę. Tai priduoda tokios romantikos ir svajingumo, o muzika dar labiau suskamba“, – teigia Monika.

„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis
„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis

Spalvinga Teledueto karjera

Teleduetas – TELE2 reklaminės kampanijos herojai, skirtingais muzikos stiliais apdainuojantys 5G namų internetą. Duetui paklūsta įvairūs muzikos žanrai – jau nuskambėjo „disco“, „country“, „trap“, „boyband“, „electro-rock“ ir kitų muzikos stilių kūriniai.

„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis
„Tele2" nuotr./Monika Liu: vasaros hitai gimsta iš svajonių apie atostogas ir mintis apie ryšį su mylimais žmonėmis

Bendras kūrinys su Monika Liu – ne pirma dueto partnerystė su šalyje žinomais vardais. Pavasarį grupė taip pat pristatė „hyper-pop“ stiliaus dainą su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele. Teleduetas iš televizijos ekranų pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis ir partnerystėmis su žinomais šalies muzikos pasaulio veidais.

TELE2 nuolat plečia naujosios kartos 5G ryšio tinklą ir užtikrina, kad klientai galėtų kokybiškas paslaugas įsigyti už sąžiningą kainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis