Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 10 06

MTV grupei „Flamingo“ įteikė citrininę karvę

Grupė „Flamingo“ už vaizdo klipą „Shutdown Baby“ apdovanota „MTV Fresh“ statulėle. Toks apdovanojimas tarsi paskatinimas atlikėjams ir toliau dirbti bei džiuginti savo klausytojus.
Grupė „Flamingo“
Grupė „Flamingo“ / Justo Grigaravičiaus / 15min nuotr.

MTV talentų ir muzikos vadovas Vidmantas Čepkauskas pastebėjo, kad vis dažniau į apdovanojimą pretenduoja vietiniai atlikėjai.

„Koks yra „MTV Fresh“ klipas? Tai turi būti nauja daina bei klipas, kuris arba labai originalus, arba labai keistas. Manome, kad mes, MTV, turime pakankamai kompetencijos nuspręsti, kuris kūrinys vertas šios pozicijos“, - sakė V.Čepkauskas.

„MTV Fresh“ apdovanojimą pelnęs klipas per savaitę parodomas po 50 kartų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Tikimės, kad šis apdovanojimas taps mažu orakulu, kokie atlikėjai artimiausiu metu sulauks daugiausia dėmesio, o gal net ir tarptautinio pripažinimo“, - kalbėjo MTV talentų ir kokybės vadovas.

„Flamingo“ apdovanoti statulėle, kuri vaizduoja citrininę karvę. „Sumanymas labai paprastas. Paėmėme du šviežumo simbolius – pienas ir geltona citrina. „Citrininė karvė - šviežumo simbolis“, - apie simbolinę statulėlę pasakojo V.Čepkauskas.

„Flamingo“ – grupė iš Anykščių, kurioje šiek tiek daugiau nei trejus metus groja Žilvinas Sebeika, Mikas Dulevičius, Julius Biliūnas ir Julius Sičiūnas. Anot grupės narių, pavadinimas „Flamingo“ nereiškia nieko ir reiškia viską: gyvenimo būdą, bendravimo stilių ir muzikinį skonį.

Indie stiliaus muziką grojančius „Flamingo“ MTV pastebėjo jau praėjusiais metais, kai „Flamingo“ buvo išrinkti geriausia nauja metų Lietuvos grupe „Soundwave“ konkurse. „Flamingo“ yra Lietuvoje pamažu atsirandančios naujos, šviežios, kitokios, Europinius standartus atitinkančios muzikantų kartos atstovai, kurie turi didelį kūrybinį potencialą, noro dirbti daug ir nuosaikiai, gerbėjų ir savą klausytojų ratą.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?