2023 05 25

Muzikinėje E.Chrebtovo ir L.Mikalausko dvikovoje žiūrovų lauks staigmenos: žada įdomią patirtį

Vis labiau artėjant vasarai ir gyvenant atostogų ritmu, norom nenorom pradedame planuoti kaip prasmingai praleisti visuomet žaibiškai pralekiantį atostogų laiką. Visiems, kurie nenori vien tik gulėti prie jūros ir gurkšnoti šaltus gėrimus, du charizmatiški ir publikos ypatingai mėgiami dainininkai siūlo puikią išeitį – apsilankyti šmaikščiame, intriguojančiame ir daug staigmenų laukiančiame koncerte „Šlagerių dvikova“ jau birželio 9 d., 19 val. Palangos koncertų salėje.
Eugenijus Chrebtovas ir Liudas Mikalauskas
Eugenijus Chrebtovas ir Liudas Mikalauskas / Elly Jerelly nuotr.

Išskirtiniai, įvairiapusiai atlikėjai susivienijo tam, kad savo ištikimiausius gerbėjus nukeltų į praeitį ir primintų ryškiausius populiariosios klasikos kūrinius. Artėjant renginiui kalbamės su Eugenijumi Chrebtovu ir Liudu Mikalausku apie kūrybinius džiaugsmus bei ateities planus.

Kaip kilo idėja surengti bendrą koncertą?

Eugenijus: pirmą bendrą koncertą turėjome praėjusiais metais Palangoje, Kurhauzo salėje. Jis buvo išties sėkmingas ir sklandus, tad iškart pagalvojome, kad būtų prasminga ir toliau tęsti bendrą veiklą. Prireikė šiek tiek laiko, kad viskas sugultų mintyse, atslūgtų emocijos ir nedidelis koncertas gimtų į didesnį projektą. Liudas yra puikus scenos partneris, meistriškai įvaldęs dainavimą ir aktorystę, lengvai bendrauja su publika, turi sukaupęs gausų repertuarą ir didelį gerbėjų ratą.

Liudas: Su Eugenijumi bendraujame jau daugiau nei dešimt metų, tačiau tenka prisipažinti, kad dažniausiai susitikdavome operos teatro scenoje, ne koncertuose. Pastaruoju metu pastebėjau, jog Eugenijus intensyviai pradėjo rengti savo solinius koncertus ir vilioti mano gerbėjus (ypač moteris), tad pamaniau, kad pasiduoti negalima, reikia imti ir surengti muzikinę kovą, kad visiems būtų aišku kas yra laimėtojas. O kol kas net pats nežinau, kas jis (šypsosi).

Elly Jerelly nuotr./Eugenijus Chrebtovas ir Liudas Mikalauskas
Elly Jerelly nuotr./Eugenijus Chrebtovas ir Liudas Mikalauskas

Kodėl koncertui vėl pasirinkote Palangą?

Eugenijus: Kur gi dar galima atlikti lietuviškus šlagerius jei ne poilsiautojų pamėgtoje Palangoje (šypsosi). Aš, žinoma, šiek tiek juokauju. Tiesiog Palanga yra aktyvus miestas vasarą, žmonės atvyksta iš įvairiausių miestų ir miestelių, o kas gi gali būti geriau po karštos dienos jei ne gaivus koncertas, kuriame skambės žinomi kūriniai, o juos kartu galės dainuoti kiekvienas.

Liudas: aš dar norėčiau pridurti, kad prieš metus kurhauzo salė buvo pilnutėlė „kova“ truko beveik dvi valandas ir laimėtojas nepaaiškėjo. Tad tikrai yra kur tęsti mūsų bendrą koncertinę veiklą.

Pavadinimas labai įdomus ir intriguojantis, tarsi iškart nuteikia artėjančios dvikovos nuotaikai. Ko gali tikėtis klausytojai?

Liudas: Žodis „šlageriai“ iškart padiktuoja atsakymą, kad tai bus populiarūs, mylimi, mėgiami ir išsiilgti kūriniai. Su Eugenijumi pasirinkome temas, pagal kurias ruošiame savo kūrinius. Kad kūrybinė intriga išliktų iki pat koncerto, neišsiduodame ką dainuosime. Renginio metu kviesime žiūrovus burtų keliu ištraukti muzikines temas ir tik tada sužinosime ką dainuos muzikinis priešininkas ir tokiu būdu įvyks dvikova. Bus įdomi patirtis ne tik klausytojams, bet ir mums patiems. Įprasta renginyje būti viską sudėliojus ir surepetavus, net kalbamuosius tekstus pasirašius. Tokiais atvejais dažnai dingsta natūralumas ir ekspromto žavesys. Norime, kad šiame mūsų koncerte viskas vyktų šiek tiek kitaip.

Eugenijus: galiu tik papildyti, kad špagų ir šarvų nebus (šypsosi). Kartu muzikuoti gera, komfortiška, vienas kitą papildome. Koncerte pasirodysime su ritmo grupe, kuri įneš dar daugiau įvairių atspalvių.

Ar repeticijose ir koncertuose nebūna tikrų profesinių „dvikovų“ tarp jūsų?

Liudas: Kol kas laikomės, kenčiam, bet jei jau mano gerbėjos pradės rašyti, kad Eugenijus šaunesnis už mane, tai manau, kad viskas gali baigtis ir rimtomis muštynėmis (juokiasi).

Tiesa, G.Verdi operoje „Don Karlas“ aš jį esu nušovęs mažiausiai dešimt kartų, tačiau jis jokios pagiežos dėl to man nejaučia.

Kokiai publikai skirtas šis renginys?

Liudas: Prieš keletą metų būčiau sakęs, kad brandesnei. Bet dabar matau, kad mano koncertuose lankosi daug jaunimo. Nežinau, ar aš čia senstu ir man visi jauni atrodo, ar tikrai jaunesnioji karta pradėjo mėgti tai, ką mes darome. Nuoširdžiai lauksime visų, kurie nori praleisti laiką su gera muzika, šmaikščiu „pasišpagavimu“ scenoje ir jauduliu širdyje.

Elly Jerelly nuotr./Liudas Mikalauskas
Elly Jerelly nuotr./Liudas Mikalauskas

Eugenijus: sakyčiau, kad koncertas skirtas plačiai auditorijai. Jame skambės dainos, su kuriomis užaugome, praleidome pačias gražiausias romantiškas dienas stebėdami saulėlydžius. Mes gerai žinomas senas dainas atliksime šiuolaikiškai, naujai, galbūt kiek neįprastai, kiekvienas pajaus mūsų skleidžiamą energiją. Muzika palies visų širdis – nuo jauniausio iki vyriausio klausytojo.

Kaip manote, ko reikia šiuolaikiniam klausytojui?

Liudas: Nuoširdumo, gerai praleisto laiko, naujų patirčių, nostalgiškų prisiminimų, šypsenos, kuri po gero koncerto nedingsta dar kurį laiką. Jei atlikėjas žino kaip tai pasiekti, jis bus sėkmingas.

Ar ateityje planuojate daugiau bendrų projektų?

Eugenijus: Planuojame šį koncertą pakartoti ir kituose miestuose, surengti turą. Tai nebus vienkartinis projektas, mes jį plėtosime ir pažadame, kad pateiksime dar daugiau staigmenų.

Elly Jerelly nuotr./Eugenijus Chrebtovas
Elly Jerelly nuotr./Eugenijus Chrebtovas

Jeigu pagautumėte auksinę žuvelę. Kokio vieno noro paprašytumėte?

Liudas: Dievo neapleidžiančios rankos šalia.

Eugenijus: Kad kiekvienas žmogus būtų laimingas. Skamba gal kiek banaliai, nes laimės ir sveikatos visi linki per šventes, bet manau, kad būtent tai yra patys svarbiausi dalykai gyvenime, kuris yra intensyvus, greitas, besikeičiantis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis