2011 11 03

Naujausiame grupės „Duran Duran“ vaizdo klipe nusifilmavo garsiausios pasaulio manekenės

Supermanekenės Naomi Campbell, Helena Christensen ir Cindy Crawford nusifilmavo naujame grupės „Duran Duran“ vaizdo klipe kaip tikros devinto dešimtmečio dievaitės.
Vaizdo klipo ištrauka
Vaizdo klipo ištrauka / Nuotr. iš „YouTube“

Su podiumo žvaigždėmis taip pat pasirodė Eva Herzigova ir Yasmin Le Bon – grupės lyderio Simono žmona. Vaizdo klipo „Girl Panic!“ klipe merginos dėvi grupės simboliu tapusius kostiumus ir groja muzikos instrumentais.

Filmavimas buvo organizuotas su žurnalu „Harper's Bazaar“. Jam vadovavo režisierius Jonas Ackerlundas, anksčiau režisavęs Lady Gaga vaizdo klipus „Paparazzi“ ir „Telephone videos“.

„Harpers“ mums pateikė pasiūlymą bendradarbiauti su žurnalu, kuriant kažką ypatinga... Aš jau turėjau tą beprotišką vaizdo klipo sumanymą dainai „Girl Panic!“, kuris fantastiškai atrodė ant popieriaus, tačiau maniau, kad realybėje jo neįmanoma įgyvendinti“, – sakė „Duran Duran“ klavišininkas Nickas Rhodesas.

„Mano idėja buvo atkurti vieną grupės gyvenimo dieną, ir kad mums dirbtų penki geriausi pasaulio supermodeliai.  Jiems patiko ši idėja drauge padaryti fotosesiją viršeliui ir nufilmuoti patį klipą – taip viskas ir prasidėjo“, – pasakojo jis.

„Per daugelį metų mes esame sukūrę keletą gana ambicingų projektų, bet šiandieninis, žinoma, yra didžiausias iššūkis“, – pridūrė vokalistas Simonas le Bonas.

„Suderinti penkių garsiausių pasaulio supermanekenių, Jono ir grupės darbo grafikus buvo ne lengva užduotis, bet dabar negalime atsidžiaugti nuveiktu darbu. Jis turi visas, mūsų nuomone, svarbiausias sudedamąsias dalis – yra humoristinis, kerintis, seksualus ir labai atitinka duranišką stilių“, – sakė jis.

VIDEO: Duran Duran - Girl Panic!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis