2021 06 23

„NY Times“: Jie laimėjo „Euroviziją“. Ar jiems pavyks užkariauti pasaulį?

Kai roko grupė „Maneskin“ nusprendė dalyvauti šių metų „Eurovizijos“ dainų konkurse, ji buvo mažai žinoma už Italijos ribų. Staiga konkursas katapultavo grupę į sceną tiesiai prieš 180 milijonų žiūrovų, o jiems pergalę atnešusi daina „Zitti e Buoni“ („Tylūs ir geri“) pateko į „Spotify“ pasaulinį klausomiausių dainų dešimtuką – tai pirmas toks pasiekimas Italijos grupei.
„Maneskin“
„Maneskin“ / „The New York Times“/Valerio Mezzanotti nuotr.

Ši daina „Spotify“ buvo transliuota daugiau nei 100 milijonų kartų. Turėdami beveik 18 milijonų klausytojų per pastarąjį mėnesį, „Maneskin“ šioje platformoje tuo pačiu laikotarpiu pasirodė geriau nei „Foo Fighters“ ar „Kings of Leon“.

„Eurovizijos“ dalyviai konkursui pasibaigus paprastai panyra į užmarštį, tačiau „Maneskin“ nariai tikisi pasinaudoti jame pelnyta šlove ir šviežiu tarptautiniu susidomėjimu, kad taptų reta ilgalaikės „Eurovizijos“ sėkmės istorija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų